
Castelló recupera la cavalcada dels Reis Mags enguany des de Cardona Vives al Palau de la Festa
Redacció


La cavalcada dels Reis Mags de Castelló discorrerà enguany entre la plaça Cardona Vives i el Palau de la Festa, amb un recorregut que passarà pel carrer Governador i l'avinguda Chatellerault. “Modifiquem el trajecte habitual per a evitar en la mesura que siga possible les concentracions de persones, amb més metres de recorregut i un itinerari que discorre per carrers més amples”, ha explicat el regidor de Festes, Omar Braina.
“Estem ultimant els preparatius per a l'organització d'una cavalcada segura, de la mà de Salut Pública, que garantisca el compliment de les mesures de prevenció i de protecció davant la covid”, ha apuntat Braina. En aquest sentit, i amb l'objectiu de diversificar les ubicacions on els xiquets i xiquetes puguen veure a Melcior, Gaspar i Baltasar, es mantindrà també la caravana real que el gener passat va substituir a la cavalcada, de manera que els Reis Mags arribaran als barris en vehicles.


L'Ajuntament de Castelló, a través del Patronat Municipal de Festes, ha previst l'arribada dels Reis Mags al Grau a les 11.00 hores del 5 de gener. Desembarcaran en la plaça de la Mar i a continuació es farà una recepció en la plaça de Sète, per a començar després el recorregut en vehicles que els portarà pels barris de la ciutat. A les 18.00 hores començarà la cavalcada, amb dos quilòmetres de recorregut (uns 500 metres més que el trajecte habitual que discorre pel centre) entre la plaça Cardona Vives des d'on eixiran les carrosses fins a l'esplanada del Palau de la Festa, on, seguint la tradició, se'ls farà lliurament de la clau de la ciutat a Melcior, Gaspar i Baltasar.


Castelló busca la Bandera Verda d’Ecovidrio amb una campanya ciutadana de reciclatge de vidre

Castelló convoca una concentració esta vesprada a la Plaça Major en suport a Ceuta
La mobilització, impulsada per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies, tindrà lloc a les 20.00 hores i inclourà la lectura d’un manifest amb la participació de representants de l’Ajuntament, la Diputació, Les Corts i la Generalitat.

Mascarell viu les seues festes patronals amb actes taurins, música i propostes per a totes les edats

Vila-real presenta prop de 200 actes per a les festes de la Mare de Déu de Gràcia 2026

Labora impulsa prop de 80 programes d’ocupació i formació per a més de 1.500 persones





