
Llum de Castelló: La Gaiata 15 ‘Sequiol’ S’exposa a la Tourist Info de la Casa Abadia Com a Atracciu Turístic
L'Estratègia Completa l'Exposició de les Tres Gaiates Guanyadores als Punts Turístics
La campanya impulsada per la Regidoria de Cultura representarà sis obres professionals de companyies locals i del territori
20/01/2022
Redacció
‘Chucho’ de la Zafirina Teatre és l’encarregada de donar el tret d’eixida a la campanya ‘Dijous de teatre al Raval’ organitzada per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Castelló. Així, hui a partir de les 20.00 hores al Teatre del Raval, arranca l’edició d’enguany que portarà fins a sis obres professionals fins a finals de maig amb companyies de Castelló i de la resta del territori valencià.
Amb ‘Chucho’, La Zafarina Teatre torna al Raval després de nombroses nominacions i de ser finalista als premis nacionals Max de Teatre, a més dels premis IVC i als premis de la Crítica Valenciana i de guanyar el premi Autor Exprés de la SGAE.
La regidora de Cultura, Verònica Ruiz, ha volgut posar de relleu “la gran qualitat de les sis obres de teatre de diferent temàtica que ens transportaran a altres mons, ens faran riure, somiar i emocionar-nos”. Ruiz també ha destacat l’aposta de l’Ajuntament pel sector cultural i per l’art qui “tenen eixa capacitat de transformar i transmetre, i ara més que mai hem de apostar per la cultura en totes les seues vessants”.
Passaran pel Raval el 3 de febrer la companyia Teatro Círculo de la castellonenca Beatriz Fariza amb ‘Gaskin’, una obra al voltant de la memòria democràtica que ret homenatge als republicans que van haver d’exiliar-se, i basada en la història real d’un pilot que va estar als camps de concentració nord africans. Al dia 3 de març, en el mes de la Dona a Castelló, Pepa Cases dirà ‘Soc hiperactiva’, mentre al 14 d’abril, serà el torn de l’estrena de ‘Solitari George’ de Paraules d’Aire, amb Diana Bernal i Óscar Luna al capdavant d’un projecte de teatre gestual, titelles i màscares per a públic familiar.
El 12 de maig, serà el torn de LlocArt, amb Rafa Lloret i Virginia Lloret presentant ‘Punt d'inflexió’, una història sobre violència masclista; i, en la clausura de l’apartat teatral, arriba el 19 La Dependent, amb ‘Icària’, un trepidant thriller escènic entre la tragèdia i la comèdia, amb Jordi Ballester, Gemma Miralles, Pepe Miraveta i Pepa Miralles, que arriba a Castelló després del seu èxit a València i Alacant en plena gira nacional.
Les entrades, entre 3 i 7 euros, es poden adquirir a través del portal web entrades.castello.es i en taquilla el mateix dia de cada espectacle.

L'Estratègia Completa l'Exposició de les Tres Gaiates Guanyadores als Punts Turístics

Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

El consistori destina 900 euros en premis per a incentivar el comerç local

Benjamín Garcés, fundador i CEO, exposa els avanços i reptes de les dues empreses tecnològiques

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa