
[VÍDEO] El Consorci Provincial de Bombers de Castelló rescata un treballador a Cabanes després de patir un accident laboral
Redacció

El Consorci de Bombers de Castelló ha actuat hui en un accident laboral patit per un treballador a Cabanes, en un edifici en obres de la zona de Torre la Sal. L'avís s'ha rebut a les 10.30 h i fins allí s'han mobilitzat dues dotacions dels parcs de Plana Alta i Baix Maestrat i una unitat de comandament del Consorci.
L'home ha patit una caiguda des d'un seté pis fins al sisé de l'edifici en construcció. L'equip del SAMU i els bombers li han immobilitzat i lloc en llitera de rescat, i posteriorment s'ha utilitzat el vehicle en altura dels bombers per a descendir-li al carrer, ja que pel seu estat s'aconsellava mantindre en tot moment la posició horitzontal.
Ja en la via pública, se li ha transferit a ambulància per al seu trasllat a centre hospitalari.






Castelló commemora els 750 anys de la mort de Jaume I amb una exposició i unes jornades d’estudi

València ix al carrer en suport a Ceuta després dels episodis de finals de juliol

Castelló ix al carrer en suport a Ceuta amb dos concentracions simultànies

Castelló recrea els seus edificis més emblemàtics amb 380.000 peces LEGO

Vila-real reforça el dispositiu de seguretat per a les festes amb 32 escenaris i quatre zones operatives





