
Torreblanca Impulsa la Recarga Elèctrica Amb Nous Punts a Capicorb i Plaça Espanya
Els Nous Carregadors Seran Gratuïts Durant el Primer Mes per Fomentar-ne l’Ús
L'aerolínia Volotea posa hui a la venda els bitllets de la connexió, que operarà amb dues freqüències setmanals, en dimarts i dissabte
20/05/2020
L'aeroport de Castelló preveu iniciar el pròxim 11 de juliol la nova ruta a Bilbao, que estarà vigent fins al mes d'octubre. L'aerolínia Volotea ha posat a la venda aquest dimecres els bitllets de la connexió, que operarà amb dues freqüències setmanals, en dimarts i dissabte.
L'aeroport de Castelló ha acordat amb Volotea posar en marxa enguany una ruta a Bilbao en substitució de la prevista a Marsella, l'inici de la qual estava fixat per al passat 14 d'abril, però que va caldre suspendre per la crisi del coronavirus.
El director general de Aerocas, Joan Serafí Bernat, ha destacat el "bon acolliment" que ha tingut la nova connexió entre els empresaris turístics i les institucions de la província, "ja que el País Basc és un mercat emissor tradicional per a Castelló".
"Esperem que aquesta ruta aèria permeta canalitzar fins al nostre territori a turistes de la zona nord, de manera que el sector puga afrontar en millors condicions la campanya d'estiu, que es preveu molt complicada i que estarà centrada en el mercat nacional", ha explicat.
La ruta de Bilbao serà la primera connexió regular nacional que ofereix l'aeroport de Castelló. La previsió de l'aerolínia és aconseguir els vuit mil passatgers i passatgeres en les quals 15 setmanes en què estarà operativa la ruta.

Els Nous Carregadors Seran Gratuïts Durant el Primer Mes per Fomentar-ne l’Ús

L'Associació Antián Transforma l'Art Plàstic en Fons per a la Investigació de la Deficiència d'ADSL

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

Els Ajuntaments podran presentar projectes fins al 15 de desembre de 2025

L'Eina Millorarà la Resposta Davant Fugas i Consums Anòmals

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa