
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
La Regidoria d'Habitatge va adquirir en 2021 les primeres sis habitatges des de 1984 i ara valora altres 4
09/02/2022La Regidoria d'Habitatge de l'Ajuntament de Castelló manté en el pressupost d'aquest any 1,2 milions d’euros per a ampliar el parc públic d'habitatges municipals. En 2021 va adquirir les primeres sis habitatges des de 1984 i ara valora altres quatre.
“Des de la Regidoria continuem treballant per a incrementar l'oferta pública d'habitatge amb l'objectiu d'augmentar els lloguers a preus justos i garantir l'accés a l'habitatge. L'any passat vam destinar 600.000 euros al Pla de Compra, un fet molt positiu ja que va representar la primera adquisició per part de l’Ajuntament en quatre dècades”, ha destacat la regidora d'Habitatge, María Jesús Garrido.
El Pla de Compra Pública de l'Ajuntament estableix un preu màxim per unitat de 101.000 euros. Els habitatges han de comptar amb el certificat d'eficiència energètica, dos dormitoris, saló menjador, cuina i bany. Les persones interessades poden informar-se a través del correu electrònic de [email protected] o el número de telèfon 669590440.. La regidora d'Habitatge anima als xicotets propietaris a presentar habitatges que mantinguen buides en condicions d'habitabilitat.
L'Ajuntament disposa en l'actualitat de 233 habitatges. La Regidoria està duent a terme un procés d'ordenació i millora de la gestió. Sobre aquest tema, en dos anys ha impulsat 77 actuacions de millora, al mateix temps que acaba de promoure un contracte per a reformar cinc habitatges municipals.
El Pla de Compra Pública es complementa amb la Borsa de Lloguer Municipal, que inclou incentius per als propietaris que cedisquen habitatges per a l'arrendament a un preu protegit.
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, juntament amb els regidors d'Emergències i Infraestructures, ha recorregut els punts d'acumulació d'aigua després de la reunió del CECOPAL.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.