
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
L'acte central tindrà lloc el 26 de febrer amb la desfilada i el concurs de disfresses, al qual li seguirà un "tardeo" en la plaça Major
10/02/2022El municipi d'Oropesa es prepara per a acollir una de les cites més acolorides i divertides del calendari. El Carnestoltes torna a la localitat costanera i el fa amb més força que mai, ja que l'any passat la data va haver de cancel·lar-se a causa de les restriccions sanitàries. Encara així, aquesta celebració comptarà, com tots els actes, amb un estricte protocol de seguretat per a garantir la salut dels assistents.
L'acte central tindrà lloc el pròxim 26 de febrer amb la desfilada de disfresses al ritme de la batucada Batukem. Els participants es concentraran poc abans de les 18.30 hores en la plaça Major per a mostrar al públic les seues creatives indumentàries en una desfilada conjunta en el qual participaran tant els xiquets i xiquetes com els adults, al costat de les associacions locals.
Les disfresses més treballades i originals podran guanyar un premi en diferents modalitats: grupal, parella, individual i infantil. Un concurs que compta amb la col·laboració de l'Associació de Colles d’Orpesa. La nit continuarà amb una sessió de "tardeo" a càrrec de Dj Roxanne & Ché DJ i JFran DJ i els més "trasnochadores" podran culminar la festa amb la discomóvil Macro The End en el recinte multiusos, a les 00.30 hores.
El dia d'abans, els protagonistes seran els més xicotets, perquè els alumnes i alumnes dels col·legis Degà Martí i La Mediterránia prendran els carrers des de primera hora del matí en una desfilada en el qual no faltaran la creativitat i la il·lusió. A la vesprada, l'activitat es traslladarà a la plaça Major amb el pop i la rumba de Trebedé (19.30 hores); i la música continuarà en el recinte multiusos, a partir de les 22.00 hores, amb els ritmes dels discjòqueis locals Abel Espina i Covaci & Alebc (els Psicomotronics).
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, juntament amb els regidors d'Emergències i Infraestructures, ha recorregut els punts d'acumulació d'aigua després de la reunió del CECOPAL.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.