
Avui el Secretari Autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha entregat els distintius en un acte al Saló de Plens de l’ajuntament
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha presidit la reunió de la Comissió de Seguiment del Bono Viatge, en la qual participen les principals associacions autonòmiques d'allotjament turístic i agències de viatge; i en la qual s'han presentat els resultats dels primers dos mesos des de la posada en marxa del Bono Viatge 2022.
Turisme Comunitat Valenciana ha registrat durant els primers dos mesos del programa Bono Viatge 2022 un total de 7.959 reserves per a viatjar en el primer període del programa, del 17 de gener fins al 31 de maig.
Segons ha avançat el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, "durant aquest primer període del programa Viatgem Comunitat Valenciana s'han inscrit un total de 66.460 usuaris i hem distribuït ja 11.500 bons, xifra que cada setmana es va incrementant amb nous enviaments".
Colomer ha destacat que "el procés de cita prèvia per a aquesta edició del programa ha permés gestionar la demanda d'una forma més adequada i sense bloquejos, i això ha permés una arrancada del programa més positiu i dinàmic".
Els sol·licitants del programa Bono Viatge 2022 poden triar entre una estada curta amb un mínim de dues nits consecutives optant per un 50% de descompte de fins a 400 euros o una estada llarga amb un mínim de 5 nits consecutives en l'opció de les quals optarien a un 60% de descompte de fins a 600 euros.
Cal destacar que la majoria de les reserves que s'han realitzat durant els primers dos mesos del programa Bono Viatge 2022, el 85%, corresponen a reserves per a curta estada amb un total de 6.923 reserves, mentre que les reserves de llarga estada (mínim de 5 nits consecutives) es xifren en 1.036.
Respecte a l'import mitjà per reserva, cal ressaltar que en el cas de les de curta estada es xifra en 540,67 euros, i en el cas de l'estada llarga supera els 860 euros.
Colomer ha assenyalat que "cal tindre en compte que durant aquests primers dos mesos des que s'ha posat en marxa el programa, encara ens movem en una situació d'incertesa sanitària, però tot indica que millorarà a partir de la primavera".
Aquesta nova edició del Bono Viatge compta amb un pressupost inicial de 15 milions d'euros, i es preveu que puguen beneficiar-se 100.000 usuaris.
En l'actualitat, el programa Bono Viatge 2022 compta amb 1.024 empreses adherides (455 de la província d'Alacant, 201 de Castelló i 368 de València).
Cal ressaltar que les empreses adherides van des d'agències de viatges, hotels, blocs o conjunts d'apartaments turístics, càmpings, allotjaments rurals i empreses gestores d'habitatges d'ús turístic, totes elles inscrites en el Registre de Turisme Comunitat Valenciana.
Francesc Colomer ha recordat que "els usuaris del bono Viatge CV poden contractar, a més d'allotjament, diferents experiències turístiques culturals, de naturalesa, de turisme actiu o gastronòmiques per a fer més completa l'experiència".
Avui el Secretari Autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha entregat els distintius en un acte al Saló de Plens de l’ajuntament
- La Comissió Sectorial de Turisme ha ratificat aquest dimarts el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística en Destí de la Comunitat Valenciana 2023 - Per províncies, Alacant sumarà 7 plans dotats, amb 16,5 milions d'euros, Castelló 7, amb més 10 milions, i València incorporarà 8 plans amb 15 milions d'euros
S'han organitzat sessions informatives per al sector hostaler en les tres províncies de la Comunitat Valenciana.
S'han celebrat sessions informatives en les tres províncies de la Comunitat Valenciana per a informar sobre les novetats del decret 36/2023 del Consell, que regula els establiments de restauració.
El secretari autonòmic de Turisme de la Comunitat Valenciana i el president del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana han signat aquest dimecres un conveni de col·laboració.
Em complau saber que en aquesta jornada turística a Madrid han participat 40 empreses valencianes adherides a CreaTurisme
Els nous terminals de radiocomunicació es distribuiran per les comissaries de Castelló, València, Elx i Alacant
Les "guerreres" del Club Handbol Onda van aconseguir el títol de campiones d'Espanya el passat diumenge, i van ser aclamades i animades per l'afició local en el pavelló Víctor Cabedo.
XXXVII CAMPIONAT INDIVIDUAL DE RASPALL - TROFEU PRESIDENT DE LA GENERALITAT VALENCIANA des de Piles. Ja està en Proximia l'individual!
La Regidoria de Reciclatge en funcions engega la campanya ‘Castelló composta’ amb sessions informatives de l’equip d’Educació Ambiental
El pas de l’adolescència a la vida adulta, els drames familiars i la persistència de tabús en les societats contemporànies són alguns dels temes reflectits en la selecció d’enguany
Ha estat una reunió amb els i les tècnics del departament 01 format per les comarques de l’Alt Maestrat, el Baix Maestrat i Els Ports