
Detingudes tres persones per segrestar un treballador a Oropesa del Mar
Els captors van exigir un rescat de 30.000 euros a la família de la víctima
La Generalitat ha habilitat en el Portal de Transparència un apartat, consultar ací per a canalitzar adequadament la solidaritat del poble valencià amb Ucraïna i informar la ciutadania de les diferents vies per a oferir i fer arribar l'ajuda.
La Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives i la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica seran les encarregades d'organitzar la solidaritat valenciana i canalitzar els oferiments que es realitzen per part d'entitats locals, ONGDs o particulars.
Des de la web es destaca la importància que l'opinió pública s'informe de les vies d'ajuda sol a través dels canals de fonts oficials per a evitar la difusió d'informació errònia o falsa que puga ser contraproduent o perillosa, o que puga provocar fraus o estafes. Així mateix, es recomana que qualsevol donació econòmica que es vulga realitzar es faça només a ONGDs de reconegut prestigi.
Respecte a l'ajuda humanitària, la Generalitat està coordinada amb els governs ucraïnés i polonés per a fer el lliurament del material humanitari que els municipis recullen en coordinació amb la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP), i que pot tractar-se de material sanitari, material tèxtil, material d'higiene, material de refugi, aliments no peribles i un altre material de comunicació.
En un altre espai de la pàgina es pot trobar tota la informació relacionada amb els allotjaments de persones refugiades, que s'articularan a través del sistema d'acolliment de protecció internacional regulat per l'administració pública.
Les ofertes d'allotjament es canalitzaran a través de formularis als quals es pot accedir a través de la web, i que estan dirigits a la ciutadania, entitats socials, entitats locals i organismes i institucions.
Així mateix, s'ha inclòs un apartat especial per a l'acolliment de xiquets, xiquetes i adolescents sense referent familiar en el qual s'explica que, únicament, es podrà realitzar a través dels llits legals del sistema de protecció de la Generalitat.
Per a garantir la seua protecció i seguretat i evitar que puguen ser víctimes de màfies de tràfic, no es contempla cap altra possibilitat que no siga l'acolliment familiar a través de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
Els captors van exigir un rescat de 30.000 euros a la família de la víctima
La víctima, acompanyada de la seua filla de dos anys, va ser embestida per un patinet elèctric
Els autors actuaven de nit i canviaven el botí per drogues a Almassora
Aquesta au exerceix un paper crucial en el control de plagues en alimentar-se d'insectes voladors
L'individu, que utilitzava comptes bancàries a nom d'una persona morta, amenaça ara amb denunciar a les seves víctimes per injúries
El foc es va declarar a primera hora del matí en l'àtic d'un edifici de quatre plantes situat entre el carrer Virgen del Carmen i el passeig Febrer Soriano
L'autora presenta dues sèries que tenen com a fil conductor la naturalesa canviant i la força dels elements
La nova aplicació, impulsada per dos joves de Castelló, guanya la confiança de Lanzadera i facilita la creació musical de manera integral
La prova constarà d’una sola etapa amb categoria Èlit i Sub-23 i se celebrarà el 3 de maig de 2025 recorrent 17 localitats, la majoria a l’Alt Millars
Cada establiment oferirà dues tapes: una de lliure elecció i una altra amb la taronja com a ingredient principal, en qualsevol modalitat (dolça o salada). El preu de cada tapa, amb beguda inclosa, serà de 4,50 euros
El president de l'entitat veïnal, Jesús Notari, ha agraït la visita i ha indicat que “el meu equip i jo hem traslladat les queixes de la ciutadania i hem intentat arribar a algun acord perquè, tot això tingui una possible solució sinó a curt a llarg termini però és important que hi haja un coneixement i evolució de les queixes dels veïns”