
El grup posa fi a més de 50 anys de trajectòria amb una actuació plena d’homenatges i artistes convidats
La connexió amb Brussel·les-Charleroi, els bitllets de la qual han eixit hui a la venda, operarà amb dos vols setmanals, en dijous i diumenge
11/03/2022L'aeroport de Castelló connectarà amb Brussel·les a partir del pròxim 27 de març amb una nova ruta operada per Ryanair, que disposarà de dues freqüències setmanals, en dijous i diumenge.
L'obertura de la nova connexió amb l'aeroport de Brussel·les-Charleroi l'ha anunciada el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, després de la reunió mantinguda amb la 'country manager' de Ryanair per a Espanya i Portugal, Elena Cabrera, i la directora general de Aerocas, Blanca Marín.
El conseller ha manifestat la seua satisfacció amb la posada en marxa d'aquesta ruta, "que connectarà Castelló amb la capital d'Europa i suposarà una via directa d'entrada a la província per a turistes procedents de Bèlgica".
Arcadi España ha manifestat que la consecució de la connexió amb Brussel·les "és fruit de l'intens treball que realitzem des de l'aeroport de Castelló a fi de rellançar el trànsit comercial i recuperar la senda de creixement prèvia la pandèmia".
Per part seua, la 'country manager' de Ryanair per a Espanya i Portugal, Elena Cabrera, ha declarat: "La connexió amb Brussel·les millorarà la connectivitat internacional de Castelló com a destinació turística, però també tindrà efectes positius en l'economia local, perquè l'obertura de noves rutes suposa una oportunitat per a aprofitar l'estímul de trànsit i noves ocupacions".
El grup posa fi a més de 50 anys de trajectòria amb una actuació plena d’homenatges i artistes convidats
Els Bombers del Consorci de Castelló van actuar en un foc declarat en una nau dedicada al reciclatge de materials d’automoció, que va requerir un ampli operatiu per evitar-ne la propagació.
José Luis Lorenz denuncia que el govern de Mazón paralitza per “inacció i descontrol” un projecte amb èxit d’inserció i suport a joves que ni estudien ni treballen
El document, elaborat amb la col·laboració d’ALCE, ofereix pautes per garantir la inclusió i la seguretat de l’alumnat amb epilèpsia en l’àmbit escolar
La representació musical i teatral “La Panderola: de Catarroja a Castelló” tanca una experiència que ha fomentat la solidaritat i la col·laboració entre ambdós centres
Educació ofereix 1.607 places en un procés selectiu amb 58 seus repartides entre 11 municipis i 300 tribunals