
El fenomen Carmen Mola reuneix més d'un centenar de persones en Onda
Redacció


Els tres escriptors que es troben darrere la signatura de Carmen Mola han agrupat més d'un centenar de persones en la presentació de La Bestia, la novel·la guanyadora del Premi Planeta 2021. El llibre escrit per el publicista Agustín Martínez i els periodistes Antonio Santos i Jorge Díaz tracta d'una història basada en el Madrid de 1834 quan succeeixen misterioses desaparicions.
Els escriptors han reunit els interessats en la Sala La Cassola d'Onda, on han estat signant exemplars de la novel·la. El tinent d'alcalde de l'Àrea de Recursos Humans, Joventut, Innovació i Biblioteques, Vicent Bou, ha destacat que "Carmen Mola és la triple revelació literària i editorial de la temporada". A més, ha reafirmat la importància de la literatura en la localitat, "Onda està demostrant ser bressol de la literatura amb l'acollida d'escriptors del major nivell".
Aquest thriller es va proclamar Premi Planeta 2021 i va incitar a desvelar el secret de qui s'amagava darrere del pseudònim Carmen Mola. La novel·la històrica, trepidant i sagnant ha aconseguit provocar un debat internacional sobre l'escriptura grupal i l'ús dels pseudònims.




Castelló recrearà els seus orígens amb set visites teatralitzades gratuïtes pel 775 aniversari

Castelló commemora els 750 anys de la mort de Jaume I amb una exposició i unes jornades d’estudi

Labora impulsa prop de 80 programes d’ocupació i formació per a més de 1.500 persones

L’Hospital General de Castelló supera els 500 procediments de neuroradiologia intervencionista en tres anys

Castelló ix al carrer en suport a Ceuta amb dos concentracions simultànies





