
Ciudadanos demana al Fadrell que treballe desde ja en la Magdalena 2023
Redacció


La regidora de Ciudadanos (Cs) en l'Ajuntament de Castelló, Maria Cielo Leirós, ha demanat al Fadrell que es pose a treballar ja en la Magdalena de 2023 "per evitar la desorganització d'aquest any". Leirós ha manifestat que "el temps no ha ajudat res a celebrar la Setmana Gran de Castelló però cal recordar que el Fadrell, va preferir dissenyar una Magdalena Covid sense un pla B en cas d'una evolució favorable de la pandèmia ni al pronòstic del temporal".
L'edil de Castelló ha lamentat que, "després de dos anys, amb les ganes que teniem els castellonenses de disfrutar d'unes festes amb certa normalitat i sobre tot les reines, les dames i padrines de la ciutat, el Fadrell ha fet gala de la seua improvisació como fa sempre". "De nou, ha demostrat en la organització de les seues primeres festes que son amateurs en la gestió", ha puntualitzat Leirós en la comissió d'aquest matí.
Finalment, Leirós ha recordat a l'equip de govern que “la Magdalena és la festa Gran de Castelló i per tant, la corporació municipal hauria de ser convocada a participar en els actes destacats i no ser relegats per a destacar més si cap el protagonisme de l'alcaldessa i el regidor de festes”.




Més de 1.100 menors tutelats van mantenir el contacte amb les seues famílies als Punts de Trobada Familiar durant 2025

Sanitat redueix fins als 17 dies l'espera per operar els pacients amb més risc vital

Set pobles de l'interior milloraran la recepció de la TDT gràcies a una nova línia d'ajudes de la Diputació

Les obres d'un carrer destapen un refugi de la Guerra Civil ocult durant dècades al Toro


