
Sanitat sol·licita al Ministeri el pas a la fase 2 de la Comunitat Valenciana



La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha anunciat que ha sol·licitat al Ministeri de Sanitat la passada de la Comunitat Valenciana a la fase 2 del procés de desescalada a partir del dilluns, 1 de juny.
De la mateixa manera, ha explicat que el Racó d'Ademús, que és un territori de la Comunitat Valenciana envoltat per les províncies de Terol (Aragó) i Conca (Castella-la Manxa), podrà tenir mobilitat interprovincial amb Terol per a compres i altres serveis. Així ho ha confirmat el ministre de Sanitat, Salvador Illa, a la consellera i es farà públic en el Butlletí Oficial de l'Estat.
La consellera ha presentat la campanya #ConPrudencia, un 'espot' que compta amb testimonis reals de persones que han patit la malaltia i que compten en primera persona la seua experiència. En el vídeo demanen prudència en aquesta fase d'avanç a la normalitat. Barceló ha incidit en què "tots hem d'atendre les recomanacions de sanitat i guardar la distància social, perquè és la nostra major protecció".




Més de 1.100 menors tutelats van mantenir el contacte amb les seues famílies als Punts de Trobada Familiar durant 2025

Sanitat redueix fins als 17 dies l'espera per operar els pacients amb més risc vital

Set pobles de l'interior milloraran la recepció de la TDT gràcies a una nova línia d'ajudes de la Diputació

Les obres d'un carrer destapen un refugi de la Guerra Civil ocult durant dècades al Toro


