
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
Se subvencionen campanyes de sensibilització, així com la construcció o adequació de centres d'acolliment
06/04/2022La Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica ha destinat un total de 290.000 euros per a les associacions de protecció i defensa dels animals en 2022.
Els destinataris d'aquestes ajudes són les associacions de protecció i defensa dels animals sense ànim de lucre, legalment constituïdes i inscrites en el Registre d'Associacions de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, que realitzen una labor reconeguda en benefici del benestar animal.
En concret, les ajudes es dirigeixen a la realització de campanyes de conscienciació social i a la recollida d'animals abandonats per a albergar-los en les seues instal·lacions, o a la devolució als amos o la seua posterior donació, cas de no trobar-se els mateixos.
Totes aquestes activitats, així com el manteniment dels albergs d'animals abandonats, suposen un cost important per als socis. Per aquest motiu, la Conselleria subvenciona despeses de funcionament, així com la construcció o adequació de les instal·lacions de les associacions de protecció i defensa d'animals de companyia.
En aquest exercici aquestes ajudes s'han incrementat un 38% respecte a l'any 2021, la qual cosa suposa que les associacions de protecció i defensa dels animals comptaran amb 80.000 euros més per a dur a terme les seues actuacions.
La Conselleria contribuirà a finançar part de les despeses de funcionament necessaris per al desenvolupament d'activitats, com ara campanyes educatives o de conscienciació social l'objectiu de la qual siga la difusió d'aspectes relacionats amb la protecció dels animals de companyia, a través de centres escolars i centres cívics o entitats afins sense ànim de lucre.
També estan destinades a campanyes de conscienciació social que induïsquen a reduir el nombre d'animals de companyia abandonats, per al control de natalitat dels animals, per a programes autoritzats de recollida d'animals de companyia abandonats el destí de la qual siga un nucli zoològic registrat com a alberg temporal d'aquests animals i per a programes de manteniment de nuclis zoològics registrats per a l'alberg temporal d'animals de companyia abandonats.
Així mateix, aquestes ajudes s'orienten a actuacions de construcció i/o adequació a les exigències tècniques legals de les instal·lacions per a alberg d'animals de companyia abandonats.
L'Ordre d'ajudes ha sigut publicada en Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i el termini per a la presentació de sol·licituds és d'un mes a partir de l'endemà a la seua publicació.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La Diputació de Castelló Convocat la IV Edició del Concurs Fotogràfic 'Naturalitza't' per a Valorar el Nostre Medi Natural
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”