
Onda impulsa els treballs de desbrossament per a millorar la seguretat i accessibilitat dels camins rurals
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Les festes en honor a Sant Miquel "són molt esperades per tots els veïns, després de dos anys d'interrupció”, assegura Maria Ángeles Pallarés
07/04/2022L'Ajuntament de Canet lo Roig comença a recuperar el programa d'activitats que desenvolupava abans de la irrupció del Covid-19 i anuncia per a dissabte que ve, 9 d'abril, la celebració de la ‘Fira d'Abril’, una iniciativa que organitza en col·laboració amb els Kintos-22.
“Volem, a poc a poc, tornar a la normalitat més absoluta”, assegura l'alcaldessa de la localitat, María Ángeles Pallarés, qui afirma que aquest tipus d'iniciatives “són bàsiques per a un poble xicotet com Canet lo Roig, perquè és una manera de dinamitzar l'activitat social i cultural, així com estrényer els llaços d'amistat entre tots els veïns”.
Canet lo Roig ha preparat una ‘Fira d'Abril’ per a tots els públics, “Una activitat familiar, encara que els joves tindran, lògicament, un major protagonisme”. Així, la jornada, que es desenvoluparà en el Local Polivalent, s'iniciarà a les 12 hores amb l'obertura de la barra i a les 14 hores tindrà lloc un multitudinari menjar popular a base de pollastre al chilindrón, en la qual, per descomptat, no faltarà el pa i la beguda. Després arribarà el ‘tardeo’ musical: primer actuarà el grup de sevillanes de l'Associació Cultural Flamenca ‘Raíces Andaluzas' i, després, es podrà gaudir amb les cançons de Son de agua. A més, també se celebraran jocs tradicionals per als més xicotets.
Després d'aquesta singular festa flamenca, Canet lo Roig es prepara per a celebrar, en els primers dies de maig, les festes en honor al seu patró, Sant Miquel.
Les festes en honor a Sant Miquel "són molt esperades per tots els veïns, després de dos anys d'interrupció”, assegura Pallarés, “ja que són unes jornades en les quals se succeeixen actes molt populars que compten amb un gran arrelament en la localitat, com poden ser revetles, bous i la tradicional romeria al santuari de la Font de la Salut de Traiguera", puntualitza.
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació
La institució provincial s’alia amb la Universitat ISIA de Roma per portar noves oportunitats a l’interior.
La jornada va incloure el lliurament de plaques, una missa d’acció de gràcies i un dinar de germanor.
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.
La intervenció s’emmarca dins del Pla d’Asfaltats i tindrà un termini d’execució de 10 mesos.