
Falomir es reuneix amb als secretaris i secretàries comarcals per ficar en comú bones pràctiques municipals
Redacció
El secretari general del PSPV-PSOE de la província de Castelló i alcalde de l'Alcora, Samuel Falomir, s'ha reunit amb els secretaris i secretàries generals de les comarques en la que ha sigut la primera presa de contacte per a ficar en comú bones pràctiques municipals. A la reunió, que ha tingut lloc en la Casa del Poble de Castelló de la Plana, han assistit la secretària general de la comarca Alcalatén-Millars, Vanesa Périz; el secretari general de la comarca del Alto Palancia, Benjamín Escriche; la secretària general de la comarca Ports-Maestrat, Ana Besalduch; el secretari de la comarca de la Plana Baixa, José Vicente Andrés; i el secretari general de la comarca de la Plana Alta, Diego Vila.
Falomir ha assenyalat que "tenim molts reptes al davant i, el més fonamental, és el de seguir avançant per seguir millorant la vida de la ciutadania, i en este camí, les polítiques socialistes són imprescindibles". El secretari general provincial ha detallat que "hem de treballar en este projecte progressista i posar el benestar i el públic en el centre de la nostra acció política, tant si governem com si s'està en l'oposició", ha afegit.
A este respecte, els secretaris i secretàries comarcals han reflexionat sobre la necessitat de donar visibilitat al treball dels i les portaveus socialistes a les nostres comarques, per a la qual cosa, Falomir els ha traslladat que compten amb tot el suport de l'executiva provincial.


Castelló desplega un ampli dispositiu de seguretat amb més de 500 serveis per a la Nit de Sant Joan i les festes de Sant Pere

El Camí de l'Obra estrena nou asfalt després de 40 anys sense una actuació integral i una inversió de 850.000 euros


Montán celebrarà l'11 de juliol la XV Fira de l'Oli amb degustacions, showcooking i el protagonisme de la varietat única Temprana

TVCS retransmetrà en directe el gran Bou de Sant Joan de Puçol, una de les cites taurines més esperades de l'any




