
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
El secretari general del PSPV-PSOE de la província de Castelló reivindica les polítiques socialistes com "imprescindibles per avançar i millorar la vida de la ciutadania"
17/04/2022El secretari general del PSPV-PSOE de la província de Castelló i alcalde de l'Alcora, Samuel Falomir, s'ha reunit amb els secretaris i secretàries generals de les comarques en la que ha sigut la primera presa de contacte per a ficar en comú bones pràctiques municipals. A la reunió, que ha tingut lloc en la Casa del Poble de Castelló de la Plana, han assistit la secretària general de la comarca Alcalatén-Millars, Vanesa Périz; el secretari general de la comarca del Alto Palancia, Benjamín Escriche; la secretària general de la comarca Ports-Maestrat, Ana Besalduch; el secretari de la comarca de la Plana Baixa, José Vicente Andrés; i el secretari general de la comarca de la Plana Alta, Diego Vila.
Falomir ha assenyalat que "tenim molts reptes al davant i, el més fonamental, és el de seguir avançant per seguir millorant la vida de la ciutadania, i en este camí, les polítiques socialistes són imprescindibles". El secretari general provincial ha detallat que "hem de treballar en este projecte progressista i posar el benestar i el públic en el centre de la nostra acció política, tant si governem com si s'està en l'oposició", ha afegit.
A este respecte, els secretaris i secretàries comarcals han reflexionat sobre la necessitat de donar visibilitat al treball dels i les portaveus socialistes a les nostres comarques, per a la qual cosa, Falomir els ha traslladat que compten amb tot el suport de l'executiva provincial.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà