
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
El secretari general del PSPV-PSOE de la província de Castelló reivindica les polítiques socialistes com "imprescindibles per avançar i millorar la vida de la ciutadania"
17/04/2022El secretari general del PSPV-PSOE de la província de Castelló i alcalde de l'Alcora, Samuel Falomir, s'ha reunit amb els secretaris i secretàries generals de les comarques en la que ha sigut la primera presa de contacte per a ficar en comú bones pràctiques municipals. A la reunió, que ha tingut lloc en la Casa del Poble de Castelló de la Plana, han assistit la secretària general de la comarca Alcalatén-Millars, Vanesa Périz; el secretari general de la comarca del Alto Palancia, Benjamín Escriche; la secretària general de la comarca Ports-Maestrat, Ana Besalduch; el secretari de la comarca de la Plana Baixa, José Vicente Andrés; i el secretari general de la comarca de la Plana Alta, Diego Vila.
Falomir ha assenyalat que "tenim molts reptes al davant i, el més fonamental, és el de seguir avançant per seguir millorant la vida de la ciutadania, i en este camí, les polítiques socialistes són imprescindibles". El secretari general provincial ha detallat que "hem de treballar en este projecte progressista i posar el benestar i el públic en el centre de la nostra acció política, tant si governem com si s'està en l'oposició", ha afegit.
A este respecte, els secretaris i secretàries comarcals han reflexionat sobre la necessitat de donar visibilitat al treball dels i les portaveus socialistes a les nostres comarques, per a la qual cosa, Falomir els ha traslladat que compten amb tot el suport de l'executiva provincial.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025