
En les últimes setmanes s'han plantat exemplars en zones com l’Ullal de l'Estany o Peñismar
L'Associació de Comerciants de Peníscola, amb la col·laboració de la Regidoria de Comerç de l'Ajuntament de la localitat, han impulsat un nou esdeveniment per a la promoció i dinamització de l'oferta comercial del municipi.
Concretament es tracta d'una desfilada de moda i complements d'establiments locals, que tindrà lloc en el Passeig Marítim, al costat de la Platja Nord i als peus de la ciutadella emmurallada.
"El lloc és meravellós i creiem que és un marc idoni per a poder promocionar nostres comerços" ha explicat la regidora de l'àrea, Raquel París, felicitant la iniciativa de l'agrupació de comerciants.
Des de la Regidoria es facilita la producció de l'esdeveniment i els comerços de la localitat oferiran les millors propostes de la temporada.
"Desfilaran models de totes les edats, també xiquetes i xiquets, amb qui estem preparant la seua participació amb molta estima, de la mà dels nostres comerços", ha ampliat París.
Els establiments participants són Bijoux, Coquelito, La casa de las toallas, La Fleca, Logo, Menta, Nova Òptica, Tiendas Hola, Patufets, Puré Essence i Serendipity.
L'alcalde, Andrés Martínez, ha animat la comarca a assistir a l'esdeveniment que es desenvoluparà a partir de les set i mitja de la vesprada, "amb l'afecte i la il·lusió de tots" ha assegurat.
En les últimes setmanes s'han plantat exemplars en zones com l’Ullal de l'Estany o Peñismar
La programació festiva en la localitat va tornar a tindre caràcter solidari, amb el donatiu benèfic i la participació en la jornada per part de l'agrupació ucraïnesa de la comarca per a la compra de material humanitari
Les empreses de serveis i la brigada municipal intensifiquen les tasques d'adequació i neteja de l'arena i ultimen la instal·lació de passarel·les de fusta en accessos, dutxes i llavapeus
11.117 persones han accedit durant el pont festiu a la fortalesa, lluny de les 8.378 comptabilitzades en el mateix període de 2019
La Ciutat a la Mar reprendrà les seues tradicionals processons per la ciutat emmurallada i reforçarà les activitats per als visitants i turistes
Col·loca una embarcació local en la primera rotonda de la CV141, en l'entrada al municipi
Mouriño demana explicacions a l'alcaldessa davant la “absoluta” falta de transparència en la contractació
La Directora general de la Agenda Valenciana Antidespoblament presenta la nova iniciativa per a visibilitzar els pobles d'interior de la provincia
Dirigida a xiquets de 2 a 10 anys, ofereix setmanes i quinzenes en els mesos de juliol i agost
La concentració reivindica la igualtat de drets i la no discriminació per a les persones LGTBI
El festival comptarà amb la participación de companyies valencianes, estatals i internacionals i inclourà projeccions de cinema per a escolars, una fira d’associacions i activitats literàries