
Orpesa forma al personal municipal per a l'ús d'un llenguatge inclusiu i no sexista
Redacció

L'Ajuntament d'Orpesa, a través de la Regidoria d'Igualtat, ha iniciat aquesta setmana en nou curs per a promoure l'ús del llenguatge inclusiu i no sexista. Es tracta d'una activitat dirigida al personal municipal que és finançada gràcies al conveni existent entre el consistori de la localitat i la Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I.
D'aquesta manera, els participants han pogut aproximar-se al concepte i a la pràctica d'una comunicació inclusiva i no sexista i, al mateix temps, han adquirit recursos per a un tractament igualitari de dones i homes en els processos comunicatius. El taller, que es va iniciar ahir amb la sessió presencial, inclou la realització d'una tasca d'aplicació pràctica. Així mateix, aquest curs facilita l'accés, a través de l'aula virtual, a materials complementaris per a aprofundir i ampliar coneixements.
La regidora d'Igualtat, Micaela Bermúdez, ha volgut ressaltar “la importància que el personal de l'Ajuntament, així com la corporació municipal, s'impliquen en aquesta activitat”. “Per a comunicar bé és essencial incloure en el nostre missatge a totes les persones i fer un ús no sexista del llenguatge”, subratlla Bermúdez.



La Diputació impulsa una nova edició de la Primavera Gastronòmica Castelló Ruta de Sabor amb productes de temporada

Especialistes alerten de la importància de detectar a temps els problemes de salut mental infantil i prevenir malalties cròniques



