Castelló dinamitza l'associacionisme al Segon Molí

Aquest projecte pretén reactivar l’associacionisme des de l’AAVV del Segon Molí

General12 de mayo de 2022RedaccióRedacció
09-05-2022 Mezquita AAVV Segon Molí

El regidor de Participació Ciutadana, Francesc Mezquita, ha visitat l’Associació de Veïns del Segon Molí, una de les trenta entitats locals que està desenvolupant projectes que impulsen la participació ciutadana durant aquest any a través de la convocatòria de l’Ajuntament de Castelló.

Entre d’altres, aquest projecte pretén reactivar l’associacionisme des de l’AAVV del Segon Molí amb activitats com els escacs, punt de lectura i balls, fins a d’altres com cuina, maquillatge marroquí, estiraments de cadenes musculars, tallers de comprensió i ús de telèfons mòbils i xerrades de temes d'interès.
 

Te puede interesar
rp pressupost (37)

Vila-real presenta un pressupost de 65,3 milions que aposta per les persones, els serveis públics i les oportunitats per al renaixement de la nova Vila-real del segle XXI

Redacció
General08 de mayo de 2025

L’alcalde de Vila-real, José Benlloch, acompanyat per la vicealcaldessa, Maria Fajardo, i la regidora d’Hisenda, Sabina Escrig, ha explicat que el pressupost “malgrat estar tancat des del mes de novembre de l’any passat, no ha pogut presentar-se fins ara perquè ens hem trobat tres grans pedres en el camí”

Lo más visto