
Marco presenta als venedors del Mercat d’Abastos el projecte de reforma de 2,27 milions
L'alcaldessa destaca la importància d'aquesta actuació que està cofinançada per fons europeus a través d’Edusi
L'Ajuntament de Castelló ha formalitzat hui la compra de tres parcel·les que sumen uns 10.000 metres quadrats a l'entorn de l'estació de Renfe amb l'objectiu de destinar-les a la construcció d'un aparcament en superfície així com per a una possible i futura ampliació del CEIP Jaume I. Una compra per un import total de 611.013,60 euros que va ser aprovada en Junta de Govern Local a mitjan passat mes d'abril.
L'alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha signat hui l'operació de compra formalitzant així l'adquisició d'uns terrenys que permetran atendre una de les demandes ciutadanes en la zona millorant, a més, els serveis en els voltants de l'estació. “Amb la compra d'aquestes parcel·les, fem un pas molt important per a dignificar aquesta zona de la ciutat, al mateix temps que afavorim que hi haja un estacionament que és necessari a l'entorn de l'estació de trens i autobusos i facilitem una futura ampliació del col·legi si és necessària”, ha explicat la primera edila.
La compra d'aquestes tres parcel·les permetrà començar a desenvolupar l'espai per a l'aparcament i a dignificar la zona, per al que es requereix en total una superfície d'uns 20.000 metres quadrats, distribuïts en deu parcel·les.
D'altra banda, cal recordar que l'última Junta de Govern Local ordinària, celebrada el dijous de la setmana passada, va fer un nou pas per al desenvolupament del projecte d'adequació de l'entorn de l'estació de Renfe amb la sol·licitud per a la inclusió d'aquesta actuació dins del Pla Provincial d'Obres i Serveis Castelló Avança de la Diputació de Castelló. En aquest sentit, la Junta de Govern Local va aprovar sol·licitar que la totalitat de l'import assignat al consistori dins d'aquest pla, que ascendeix a 480.000 euros, siga destinat al projecte de millora d'aquesta zona de la ciutat.
L'alcaldessa destaca la importància d'aquesta actuació que està cofinançada per fons europeus a través d’Edusi
Marco destaca que són per a accions de renaturalització de la ciutat, per a la conversió en zona de vianants de l'entorn de San José i per al Pinar
L'actuació, cofinançada amb fons europeus, suposarà un estalvi del consum energètic i la reducció d'emissions de CO₂
L'Ajuntament de Castelló decreta tres dies de dol oficial
Els comerços poden adherir-se des d'aquest dissabte a través de la web https://bonoslledocastello.es/
L’esdeveniment forma part de la Càtedra d’Igualtat i Benestar Psicològic i emocional de la UNED
La mostra, on es recull especialment la visió de l'autor dels últims quatre president de la Diputació, estarà oberta fins al 25 de febrer en l’Espai Cultural Obert (ECO) Les Aules de la capital de la Plana.
El secretari general es reuneix amb els representants del PSPV castellonenc al Congrés per a fixar les prioritats de treball per a 2023: «Els interessos de la província estan per davant de tot»
La diputada d’Esports, Tania Baños, destaca “l’arrelament” d’aquesta prova i agraïx a l'organització “el treball que estan fent any rere any perquè puga'm gaudir d’aquesta carrera”
La inauguració tindrà lloc el divendres 27 de gener a les 19.00 hores a l’ajuntament amb la presentació de totes les activitats, la degustació de torrades amb trufa i tast de vi
Ballester: “Que ningú dubte que aquest govern ja s'ha posat a treballar per a convertir-lo en realitat i l'aconseguirem”