
La ruta de la tapa arriba a les quasi 4.000 consumicions en la seua primera setmana
Redacció
Les xifres després del primer cap de setmana de la IX edició de la Ruta de la Tapa a Nules són tot un èxit. L'augment de participació fins a arribar als 22 locals ha estat clau per haver aconseguit vendre un total de 3955 tapes en només una setmana. A més, la creació duna nova categoria de còctel també ha estat un nou atractiu per als clients.
“Aquest inici de la Ruta de la Tapa ha estat tot un èxit i ha suposat una gran ajuda per a l'hostaleria del municipi que no va poder celebrar aquesta festa de la gastronomia des del 2020. Dels 22 locals participants sis han superat les 250 tapes venudes, i un parell n'han superat les 400”, comenta el regidor de turisme, Guillermo Latorre.
Cal recordar que la Ruta de la Tapa estarà als bars, restaurants, cafeteries i pubs de Nules tots els caps de setmana del mes de maig, i que es podran degustar tapes i còctels de tota mena des de les onze del matí fins a les 3.30 h en cas dels pubs. Els preus de les tapes són de 3,50 € i els dels còctels 4 € sense alcohol i 5 euros amb alcohol.
Com cada any, l'Ajuntament de Nules premiarà els locals que han servit les tres tapes més votades. Els clients votaran la millor tapa salada, la millor dolça i el millor còctel i podran deixar la seva papereta de vot a l'urna instal·lada als baixos de l'Ajuntament. Al seu torn, aquest any com a novetat es premiarà la millor tapa o còctel que tingui la taronja com a ingredient principal.
Així mateix, els clients també podran tenir premi, ja que votant a la millor tapa es pot entrar en un sorteig d'un xec descompte de 25 euros a gastar als locals participants. Per això, el passaport ha d'estar segellat per almenys 10 establiments diferents i els guanyadors seran anunciats a les xarxes socials de l'ajuntament i en un llistat que es podrà consultar a l'oficina Tourist Info Nules.


El Grau recupera la carrossa mitològica de Neptú per a la Cavalcada de la Mar de Sant Pere

La Diputació impulsa un portal digital per a difondre el patrimoni documental dels municipis de Castelló
La nova plataforma permet consultar en línia els fons documentals de nou arxius municipals de la província

Nules presenta el conte ‘Fem la barraqueta!’ per a divulgar entre els més menuts la tradicional Festa de les Barraquetes

L'astrofísic Héctor Socas protagonitzarà este dissabte una nova conferència al Planetari de Castelló


