
José Martí felicita el bomber de la Diputació, José Luis Carrión, per les seues 8 medalles en els jocs mundials per a bombers celebrats a Lisboa
Redacció


La Diputació de Castelló ha homenatjat aquest matí en el Palau Provincial a José Luis Carrión, jove integrant de la plantilla de Bombers Diputació Castelló que ha obtingut huit medalles d'or en el Mundial de Bombers celebrat a Lisboa, en la disciplina de natació. Sis han sigut en competició individual i dues per equips. El president de la Diputació, José Martí, i el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez, han rebut a aquest nadador adscrit al Parc de Benicarló i li han felicitat pels seus assoliments.
Martí ha ressaltat ‘’el potencial físic i mental que trobem en els nostres bombers, del que és un bon exemple José Luis, un dels millors participants dels més de 40 països que han pres part en les competicions programades en aquest torneig”.
El president ha animat a Carrión a continuar entrenant “per a renovar o millorar els èxits en el pròxim mundial que se celebrarà dins de dos anys”.
El bomber del parc de Benicarló ha agraït a la institució provincial el seu suport i ha explicat que es va alçar amb la victòria en les proves de 100, 200 i 400 metres lliures, 200 metres d'estil, i 50 metres papallona, tant a nivell individual com col·lectiu, formant equip amb bombers del Consorci de València. Amb aquests resultats, José Luis Carrión ha contribuït de manera decisiva al fet que Espanya haja obtingut el millor resultat de la seua història en aquesta competició.
En aquesta catorzena edició dels ‘World Firefighters Games’, celebrada a Lisboa del 30 d'abril al 7 de maig, bombers de tota Espanya han competit en més de 40 esports.


El MAHLE Eco Rallye es converteix en el primer eco ral·li del món amb dues estreles ambientals de la FIA

Sant Jordi celebrarà les Festes Majors de Panorámica amb esport, música i convivència

La Diputació aprova més de 40 milions d’euros directes per als municipis de Castelló
El ple activa inversions en infraestructures esportives, comerç, obres municipals, lluita contra la despoblació i ajudes pels danys de l’incendi de la Vall d’Uixó

Castelló trasllada als carrers les noves normes de mobilitat sostenible




