
Onda combina literatura i tast de vins en una original activitat gratuïta emmarcada en el 40 aniversari de la Biblioteca
Redacció


La Biblioteca d'Onda acollirà dissabte que ve 21 de maig a les 19 hores ‘Enoliteratura’, una original jornada de maridatge de vins i literatura que serà impartida per l'escriptora i artista plàstica, Anna Moner.
Així, a través del tast de vins i la lectura d'obres literàries, els assistents gaudiran d'una gran vesprada cultural. L'activitat s'enfocarà en la lectura col·lectiva de peces literàries en les pàgines de les quals es faça esment al vi i, entre text i text, podran degustar diferents varietats.
Sobre aquest tema, el Tinent d'Alcalde de l'Àrea de Recursos Humans, Joventut, Innovació i Biblioteques, Vicente Bou, ha declarat que “a la Biblioteca d'Onda treballem dia a dia per fomentar la lectura en els ondenses, i creiem que amb activitat incentivem l'acostament als llibres, ja que la Enoliteratura cerca sumar dues experiències enriquidores com són la lectura i la gastronomia”.
Les persones interessades a realitzar l'activitat, que és gratuïta, ja poden inscriure's prèviament telefonant al 964 77 11 93, enviant un correu a [email protected] o bé de manera presencial a la Biblioteca Municipal d'Onda.


El Centre de Salut Pública de Castelló participa en tres projectes europeus centrats en la prevenció de malalties

Emergències demana la col·laboració ciutadana per a previndre incendis forestals en Setmana Santa i Pasqua

Castelló obri al trànsit dos vials del Grau vinculats a les obres del TRAM per Setmana Santa

Marta Barrachina reconeix l’atleta Andrea Sales per batre el rècord d’Espanya sub-23 de llançament de martell


