Samuel Falomir comparteix amb el PSPV-PSOE de Vila-real les festes de Sant Pasqual

Falomir ha pogut conversar amb veïns i veïnes i aficionats taurins

Cultura 21 de mayo de 2022RedaccióRedacció
snm-0013_md

El secretari general del PSPV-PSOE de la província de Castelló, Samuel Falomir, ha gaudit hui junt a l’agrupació local de Vila-real d’un dinar de germanor a la Penya El Vermelló amb motiu de les festes de Sant Pasqual. Falomir ha visitat prèviament el recinte de vila, on ha pogut conversar amb veïns i veïnes i aficionats taurins, i les tradicionals ‘bodeguillas’ dels mitjans de comunicació locals i provincials.

El líder socialista ha celebrat que el calendari festiu “per fi estiga a ple rendiment després de dos anys d’aturada per la pandèmia”. Una visita junt amb el president de la Diputació, José Martí; l’alcalde de Vila-real, José Benlloc; l’alcaldessa de la Vall d’Uixò, Tania Baños; l’alcaldessa d’Almassora, Merche Galí; senadors, diputats nacionals, autonòmics i provincials. 

Te puede interesar
Lo más visto
LAB Hospital (6)

L’Ajuntament al barri visita l’Hospital amb diversos projectes previstos per a millorar la qualitat de vida del districte de Vila-real

Redacció
General09 de abril de 2025

El president de l'entitat veïnal, Jesús Notari, ha agraït la visita i ha indicat que “el meu equip i jo hem traslladat les queixes de la ciutadania i hem intentat arribar a algun acord perquè, tot això tingui una possible solució sinó a curt a llarg termini però és important que hi haja un coneixement i evolució de les queixes dels veïns”