
Cuartiella reivindica l’instalació dels nous caixers com “un servei fonamental per a mantenir a la gent en el territori”
Andrea Andreu

La portaveu del PSPV–PSOE de Sant Rafael del Riu, Maria Lourdes Cuartiella, ha reivindicat l’instalació dels nou caixer de “Caixabank” com un servei bàsic per al municipi i fonamental per a mantener la gent en el territorio”. En aquest sentit, Cuartiella ha destacat el treball negociador que hi ha darrere daquest servei i la bona voluntat del govern de la Generalitat, “gràcies al govern de Ximo Puig els pobles menuts estem millorant la qualitat de vida de la ciutadania”.
Cuartiella ha explicat que Sant Rafael del Riu és un dels 135 pobles que no disposen de serveis financers “bàsics”, “per això hem de resaltar l’intalació del nou caixer com una gran noticia, que ens facilitarà la vida en el poble i que permetrà estalviar desplaçaments a localitats veines per a accedir a aquests servei”.
En total, el Consell de Ximo Puig invertirà 3 milions d’euros per a instalar caixer en 45 xicotets municipis i pedanies de la provincia de Castelló amb l’obejectiu d’evitar l’exclusió fianncera i potenciar l’igualtat d’oportunitats entre territoris.


El Planetari de Castelló reunix experts de la NASA i del CSIC en les XXXII Jornades d’Astronomia

El Grau celebra dissabte l’Outlet Primavera Market amb comerç local, animació i tardeo

La Plaça Major acull el VIII Saló del Còmic i el Llibre Infantil i Juvenil del 27 al 29 de març
Hi haurà activitats familiars, tallers, cosplay, K-pop i concursos infantils, el saló reunirà més de 25 expositors i autors del panorama nacional

Castelló recrea este cap de setmana la Batalla del Pont dels Millars amb 14 actes programats


