
Betxí rebrà ,és de 260.000 euros de l'IVACE per a millorar les àrees industrials
Es crearà un pump track en el polígon del Molí Llop i es millorarà l'àrea de la zona sud
L'Ajuntament de Betxí ha anunciat el pròxim gran projecte que té pensat posar en marxa, la recuperació de la Cambra Agrària, un dels edificis més importants de la localitat que estava en desús. Per a aquesta reforma, el consistori ha sol·licitat una subvenció al Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana a través del Programa d'Impuls a la Rehabilitació d'Edificis Públics (PIRE). S'estima que el pressupost del projecte ronda 1.350.000 euros.
El pla suposa recuperar aquest cèntric edifici que va construir l'any 1962 l'arquitecte Vicent Vives, un dels màxims exponents de l'arquitectura castellonenca del Moviment Modern Europeu.
El principal ús que se li pretén donar a l'edifici és situar un Museu del Ral·li Transbetxí, donant valor a la popular carrera de motocultors que es porta celebrant des de fa més de 30 anys i que ha estat declarada recentment Festa d'interès Turístic Autonòmic.
A més, aquest espai renovat també s'utilitzarà per al desenvolupament d'activitats del col·lectiu agrícola, com associacions agràries, la comunitat de regants o el consell agrícola, entre altres. És a dir, serà un espai per als diferents col·lectius del sector agrari que tenen molt de pes en l'ocupabilitat de la localitat.
El primer edil, Alfred Remolar, ha assenyalat que “és un projecte molt ambiciós, però necessari per a poder aprofitar un edifici amb molt bona ubicació i potencial, fent una reforma basada en els principis de la sostenibilitat, estètica, inclusió i estalvi energètic”.
Des de l'Ajuntament s'ha sol·licitat la col·laboració ciutadana per a dur a terme la recuperació tenint present l'opinió dels betxinencs y betxinenques. Per això, s'ha traslladat una enquesta a la població i unes jornades participatives perquè, de manera voluntària, cadascú done la seva opinió i visió sobre el projecte.
​
Es crearà un pump track en el polígon del Molí Llop i es millorarà l'àrea de la zona sud
La solta s'ha planificat per tot el terme municipal citrícola per a beneficiar a tots els productors
Els seleccionats faran treballs de manteniment de jardineria, neteja de barrancs i rius de la Muntanyeta de Sant Antoni
L'alcalde del municipi juntament amb la regidora d'Educació han informat els pares dels alumnes de les novetats del centre
L'alcalde anuncia, durant l'acte de presentació de la restauració de la carrossa de la Confraria de la Sang, que ja ha signat el lloguer de l'immoble amb l'Orde Franciscà
Garcia: “És una aposta clara per convertir els residus agrícoles en un compost de qualitat, per l’economia circular i el respecte del medi ambient"
Nules rep les banderes “Platges sense fum” a l’adherir-se per segon any al pla de la Generalitat Valenciana per a preservar el medi ambient
Es tracta d'un equip de 160 corts valorat en més de 577.000 euros i que està dotat amb un sistema d'Intel·ligència Artificial
Els llocs de treball que exigisquen presència física, com és el cas dels bombers i bomberes forestals, no podran acollir-se al pla
També onegen les banderes Qualitur a les platges de Bovalar i de les Marines
Les parcel·les afectades estan situades entre l'actual centre hospitalari i la Ronda Nord de circumval·lació de la ciutat