
L’Espai Creatiu Arte Blanco reprén la seua activitat amb una exposició de l’artista Susana Lasta
L'autora presenta dues sèries que tenen com a fil conductor la naturalesa canviant i la força dels elements
Els habitants de la ciutat podran tornar a gaudir de concerts a partir d'aquest divendres en un tancament de temporada simbòlic
Cultura 11 de junio de 2020 Raquel ArtuñedoL’Institut Valencià de Cultura (IVC) a Castelló cerca recuperar la normalitat i la seua vida cultural, per la qual cosa hi ha activitats culturals programades des d'aquest cap de setmana. Aquests actes suposen un tancament de temporada simbòlic, ja que no es pot complir la programació establida a causa de la COVID-19.
Des del passat 18 de maig ja es pot accedir al Museu de Belles Arts. En aquest mateix espai es pretén celebrar, a partir del 16 de juliol, el cicle Nits al Claustre, amb un aforament màxim de dues-centes persones assegudes.
L’Espai d’Art Contemporani (EACC) obri les seues portes aquest divendres a les 12 del migdia. En el seu horari habitual podrà visitar-se l'exposició Una veu/una imatge, una mostra col·lectiva que inclou tretze artistes espanyols o que resideixen ací, concebuda expressament per a l'EACC per l'escriptora, editora i comissària Maria Virgínia Jaua. Aquest mateix dia a les 20.00 hores serà el torn d'Enric Monfort, que oferirà l'estrena de 32° 49' Latitud Sud en l'exterior de l'espai expositiu.
La sala Simfònica de l'Auditori i Palau de Congressos de Castelló rebrà el dissabte 27 de juny el Festival Internacional de Música de Cambra. Serà a partir de les 19.00 hores i junt al Concert Bianual de Cambra la Sala Simfònica amb intèrprets europeus i estatunidencs que compten amb una destacada projecció internacional. L'entrada serà gratuïta i hi haurà un 50% de l'aforament disponible.
El Teatre Principal de Castelló acollirà l'obra Instruccions per a no tenir por si ve La Pastora, de la companyia castellonenca La Ravalera. La data és el diumenge 28 de juny a les 18.00 hores i el cost de l'entrada és de tres euros.
Tots els esdeveniments comptaran amb mesures de seguretat i prevenció optant, en primer lloc, per la reducció de l'aforament i mesures d'higiene bàsiques.
L'autora presenta dues sèries que tenen com a fil conductor la naturalesa canviant i la força dels elements
Amb la participació d'alumnes dels Conservatoris de Barcelona i Castelló, l'esdeveniment ha reunit centenars de persones en diversos espais emblemàtics de la ciutat
La Sala d’Exposicions de l’Antic Hospital acull una mostra que es pot visitar fins al 21 de març
Exposicions, teatre i música copen el gruix de la programació
L'ofici de canyero s'ha transmès de pares a fills, mantenint viva una tradició que forma part de la identitat cultural de Castelló
L'exposició compta amb un total de 30 retrats de dones de Castelló que han destacat en diverses disciplines artístiques
L'autora presenta dues sèries que tenen com a fil conductor la naturalesa canviant i la força dels elements
L’Ajuntament obre la licitació per a la redacció del projecte, que comptarà amb una inversió que rondarà el milió d’euros
Els captors van exigir un rescat de 30.000 euros a la família de la víctima
El projecte s'ajusta a les necessitats dels veïns i comerciants aplicant les noves ajudes per facilitar l'activitat comercial
L'objectiu de la labor de recerca realitzada és confirmar que la localitat és la segona, a l’àmbit nacional, amb més tradició en aquesta mena d'actes