
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
L'embarcació “Columbretes” s'adapta perquè puguen participar persones amb mobilitat reduïda
17/06/2022L'Autoritat Portuària de Castelló ha col·laborat en III Festival Internacional de Imagen Submarina -FESIMASUB- organitzat per la Federació d'Activitats Subaquàtiques de la Comunitat Valenciana, adaptant la seua embarcació “Columbretes” per a fer-la accessible a persones amb mobilitat reduïda i puguen gaudir d'una immersió a l'illa Grossa de l'arxipèlag de les Illes Columbretes.
Personal voluntari de Creu Roja, Salvament Marítim i PortCastelló es van sumar a aquesta iniciativa aportant el seu granet d'arena, al costat d'empreses de la Comunitat Portuària, acompanyant als usuaris i transportant el material necessari per a una immersió tan especial.
Aquesta acció forma part de la política de RSC que impulsa l'Autoritat Portuària de Castelló, donant suport a activitats que tenen un vessant d'obra social. De fet, PortCastelló col·labora també aportant la seua embarcació en l'esdeveniment “Un mar para todos” que anualment organitza la Confederación Española de Personas con Discapacidad Física y Orgánica -COCEMFE- al costat del Real Club Náutico de Castellón.
Aquesta tercera edició del Festival Internacional de Imagen Submarina ha atret a experts i professionals de la fotografia, que han gaudit de la bellesa dels fons submarins en un dels enclavaments més privilegiats del Mediterrani.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
L'alcalde Bernabé Sangüesa destaca la importància d'ambdues actuacions per a la millora dels accessos i la seguretat dels vianants.
La ciutat acollirà 38 espectacles de 24 companyies internacionals en els dos últims caps de setmana de setembre.
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes