
Vila-real ofereix teràpies individualitzades per als menors amb necessitats educatives especials en col·laboració amb XiCaES
Redacció


Els menors amb diversitat funcional de Vila-real tindran garantida la continuïtat de les seues teràpies durant l'estiu gràcies a l'acord aconseguit entre XiCaEs, projecte recolzat per Fundació Caixa Rural Vila-real, i la Regidoria de Serveis Socials de l'Ajuntament de Vila-real amb la finalitat de donar resposta a les necessitats educatives especials que presenten famílies de la localitat.
Així, durant els mesos de juliol i agost, XiCaEs oferirà un servei de teràpies individualitzades, que tindran un cost simbòlic i seran impartides per professionals de psicologia, logopèdia, teràpia ocupacional i fisioteràpia. Aquest projecte donarà resposta a la demanda de les famílies amb menors amb capacitats especials perquè en períodes de descans les necessitats d'aquests xiquets i xiquetes no desapareixen i fins i tot poden tindre una reculada, tal com expliquen des de XiCaEs.
Per part seua, la primera tinenta d'alcalde i regidora de Serveis Socials, Silvia Gómez, ressalta la importància d'aquest nou projecte de col·laboració que “reforça la nostra aliança amb la Fundació Caixa Rural Vila-real, a través del projecte XiCaEs, per a continuar treballant per les persones i millorant la qualitat de vida i la salut de la població, especialment d'aquells que són més vulnerables, com els xiquets i xiquetes amb necessitats especials”. Aquesta iniciativa, que es durà a terme durant els mesos de juliol i agost, va dirigida a menors amb necessitats educatives especials, en edats compreses entre els 3 i els 16 anys. Les inscripcions ja estan obertes i es poden realitzar a través d'un formulari que trobaran en la pàgina web www.fundaciocaixarural.org o enviant un correu electrònic a [email protected].




Castelló celebra el 775 aniversari amb videomapping, música, visites i una mascletà ajornada de Magdalena
La programació començarà al setembre i continuarà amb noves activitats fins a setembre de 2027

El Privilegi del Trasllat torna a Castelló 25 anys després pel 775 aniversari de la ciutat

El CECOVA estudia donar suport a una nova especialitat d’Infermeria en cures cardiològiques i vasculars

Pérez Llorca anuncia una nova Llei forestal amb incentius per als propietaris que cuiden la muntanya

L’ITC reforça la investigació aplicada per donar resposta als nous reptes de la indústria





