
La policia local forma a dos nous agents per a la seua Unitat de Drons
Redacció


La Policia Local de Nules millora la seua intel·ligència de drons amb la formació específica de dos nous agents en aquesta tecnologia de seguretat.
Davant açò, cal assenyalar que Nules compta amb una Unitat Especial de Drons des de l’any 2018 que els ha permès fer un pas més en la seguretat i millorar així també les competències de la policia local. Així doncs, amb aquesta ampliació de personal, la unitat arriba als tres agents especialitzats en l'ús dels drons per a la protecció local del municipi.
“Un dels objectius en què estàvem treballant per millorar la seguretat de la nostra població era ampliar la unitat especial de drons de la Policia Local. Amb la formació d’aquests dos nous agents i els quasi quatre anys d'experiència que ja té aquesta unitat creiem que hem aconseguit que Nules estiga a l'última amb la seguretat digital i la nostra policia tinga al seu abast la millor tecnologia i la formació corresponent per al correcte funcionament de la Unitat Especial de Drons”, assenyala l'alcalde i regidor de Seguretat i Policia Local, David García.


Castelló reconeix al Playas de Castellón després de conquistar la plata i el bronze en el Campionat d'Europa de Clubs
L'equip masculí es va proclamar subcampió d'Europa i el conjunt femení va aconseguir la medalla de bronze en una competició disputada a les pistes de Gaetà Huguet

La V Fira de Primavera Castelló Ruta de Sabor tanca amb una destacada afluència de públic a Castelló

El Corte Inglés avança la campanya solidària “Recollida Primavera” per a reforçar els Bancs d'Aliments

Nicolás Redondo defensa a Nules la necessitat d'enfortir les institucions democràtiques i recuperar la cultura del consens



