
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
El Dia Mundial del Rock es va celebrar amb promocions i activitats per als seguidors
16/07/2022Els assistents dels Concerts del Pinar ja estan preparats per als quatre dies de rock, pop i trap que tindran lloc la propera setmana. Amb les ganes del festival, els seguidors d’aquests gèneres musicals es reuniran en una pre-party per escalfar motors. A més, el passat dimecres amb motiu de la celebració del Dia Mundial del Rock, l’organització va posar a disposició promocions i descomptes exclusius que han causat al públic una gran expectació en els concerts que començaran la pròxima setmana. Totes aquestes iniciatives prediuen un gran cap de setmana dels Concerts del Pinar.
La regidora de Cultura de l'Ajuntament de Castelló, Verònica Ruiz, ha celebrat que amb el compte enrere en marxa “estem ja a tan sols una setmana d'uns concerts de primer nivell en un espai immillorable". Ruiz també ha destacat que seran quatre dies intensos amb música i músics d'ací, també amb grups que recorren tot el panorama nacional i que a més “ens permetrà escoltar i ballar amb gèneres molt diferents, des del pop, el rock, l'indie o el rap, entre tants altres mestissatges d'estils". Al cap i a la fi, segons assegura la responsable de la política cultural a la ciutat, "tindrem música i natura per gaudir com cal de l'estiu".
Del 21 al 24 de juliol, el Pinar del Grau de Castelló es convertirà en un escenari a l’aire lliure on el públic podrà disfrutar de la millor música en directe. La segona edició del festival portarà a la ciutat a Lendakaris Muertos, Derby Motoreta’s Burrito Kachimba, Machete en Boca o Belako i a grups autòctons com Los Chikos del Maíz, Wombats Revenge, Rua, El Diluvi i Annacrusa.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà