
La Diputació de Castelló destina 54.000 euros a la promoció internacional de 20 esportistes d'elit de la província
Redacció


L'àrea d'Esports de la Diputació de Castelló ha donat a conéixer la concessió d'ajudes dotada amb 54.000 euros que va destinada a un total de 20 esportistes d'elit de la província perquè realitzen les seues respectives competicions en l'àmbit internacional.
Així ho ha confirmat la diputada responsable del departament, Tania Baños, qui ha assegurat que aquesta inversió és ‘’una important aposta de l'actual equip de govern per impulsar l'esport d'elit provincial, tant als nostres esportistes, com al nostre territori, en l'àmbit internacional i augmentar així el nostre prestigi en tots els continents’’.
Baños ha manifestat que, cada vegada, «trobem un major nivell en totes les modalitats dels nostres esportistes». «Per tant --ha continuat-- des de la diputació volem acompanyar-los perquè aconseguisquen noves fites i es convertisquen en els millors ambaixadors de la província de Castelló».
La diputada també ha volgut destacar la presència de huit dones en aquestes ajudes, així com la important varietat de modalitats esportives que s'han beneficiat d'aquesta subvenció. «Trobar un important nombre de dones en aquestes ajudes, així com més de 7 esports diferents demostra que aquesta província és justa, igualitària i molt diversa’’, ha afirmat. Les 8 esportistes realitzaran competicions internacionals de golf (2), tennis (2), triatló (1), ball esportiu (2) i trial running (1). Per part seua, els 12 esportistes restants també disputaran les modalitats de golf (4), tennis (2), triatló (1), ball esportiu (2), ciclisme (2) i automobilisme (1).




La Generalitat eleva a 39,5 milions d’euros el pressupost per al sector pesquer en 2026

La Generalitat destina més de 12,3 milions d’euros a actuacions davant crisis humanitàries en 2026

L’Orquestra de la Comunitat Valenciana portarà grans directors internacionals a Castelló en la temporada 2026-2027

La Generalitat produirà 100.000 plantes autòctones per restaurar 160 quilòmetres de barrancs afectats per la dana
El pla actuarà en 53 municipis de les conques del Magre, Túria, Poio i Picassent i substituirà progressivament la canya invasora per vegetació de ribera. La inversió prevista ascendix a 56,4 milions d’euros.


