
L'Ajuntament de Peníscola ampliarà la capacitat del cementeri municipal
Redacció


L'àrea d'Urbanisme i Serveis ha confirmat l'aprovació del projecte de construcció de nínxols nous en el cementeri municipal.
Després de múltiples ampliacions, enguany la Regidoria preveu sumar a la capacitat del cementeri 36 nínxols més, que s'instal·laran en 9 mòduls de 4 nínxols en altura.
Aquesta mesura arriba després d'haver realitzat, al llarg de l'última dècada, múltiples actuacions d'ampliació, amb 172 nínxols en l'última obra executada, que se sumava a les ampliacions anteriors en les quals es van afegir 140, 100 i 90 nínxols respectivament, la qual cosa suma un total de més de 500 nous nínxols.


El regidor de l'àrea, Jorge Rovira, ha confirmat que la inversió municipal per a aquesta nova obra d'ampliació de la capacitat del cementeri municipal serà de 64.000€ el període d'execució del qual serà d'entre sis i vuit setmanes. El consistori preveu poder iniciar les obres al final de l'estiu i executar-les entre els últims mesos d'enguany i els primers mesos de l’any que ve.


Castelló millorarà els accessos al CEIP Enric Soler i Godes amb un nou pas per als vianants i més seguretat viària

La Guàrdia Civil investiga un home a Vinaròs per simular presumptament un robatori per cobrar l’assegurança del mòbil

La Plaça Major celebrarà els 775 anys de Castelló amb un gran tribut gratuït a Mecano
El grup Dalí actuarà este dissabte 5 de setembre, a les 21.30 hores, amb un espectacle de 90 minuts que recuperarà alguns dels grans èxits de la banda dels anys 80. L’entrada serà gratuïta.

El Gurugú estrena este dissabte el Castellón Beach Festival amb deu hores d’esport, música i oci

La Diputació culmina la restauració de les pintures murals de l’ermita de l’Avellà de Catí





