
La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener
La Volta a Peu i els concerts de la Banda de Música i Esther, protagonistes del cap de setmana
05/08/2022
RedaccióDemà dissabte comencen les Festes d'Estiu de la Platja Casablanca d'Almenara i ho fan seguint la tradició de començar amb la Volta a Peu a la Platja d’Almenara que arribarà a la seua XXXVIII edició amb novetats en el traçat i una participació de 600 atletes que confirma que la carrera s'ha convertit en el gran esdeveniment esportiu de l'estiu a Almenara. La cita serà a partir de les 20 hores amb un recorregut de 5 quilòmetres.
A més, aquest cap de setmana l'Ajuntament d'Almenara ha programat dos concerts musicals dins del cicle de Música a la Fresca. El primer serà aquesta nit a les 23 hores en la plaça de l'Oficina de Turisme de la Platja Casablanca amb les cançons d'autora a càrrec d'Esther.
I el diumenge, a partir de les 19.30 hores en el Parc Municipal de la Platja Casablanca arribarà el tradicional i esperat Concert d’Estiu de la banda de música de l’Associació Musical Santa Cecília d'Almenara, que cada any posa les notes musicals a les festes d'estiu.

La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener

Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

El consistori destina 900 euros en premis per a incentivar el comerç local

Els Ajuntaments podran presentar projectes fins al 15 de desembre de 2025

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa