
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
La Volta a Peu i els concerts de la Banda de Música i Esther, protagonistes del cap de setmana
05/08/2022Demà dissabte comencen les Festes d'Estiu de la Platja Casablanca d'Almenara i ho fan seguint la tradició de començar amb la Volta a Peu a la Platja d’Almenara que arribarà a la seua XXXVIII edició amb novetats en el traçat i una participació de 600 atletes que confirma que la carrera s'ha convertit en el gran esdeveniment esportiu de l'estiu a Almenara. La cita serà a partir de les 20 hores amb un recorregut de 5 quilòmetres.
A més, aquest cap de setmana l'Ajuntament d'Almenara ha programat dos concerts musicals dins del cicle de Música a la Fresca. El primer serà aquesta nit a les 23 hores en la plaça de l'Oficina de Turisme de la Platja Casablanca amb les cançons d'autora a càrrec d'Esther.
I el diumenge, a partir de les 19.30 hores en el Parc Municipal de la Platja Casablanca arribarà el tradicional i esperat Concert d’Estiu de la banda de música de l’Associació Musical Santa Cecília d'Almenara, que cada any posa les notes musicals a les festes d'estiu.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual