
Onda rep més de 3.000 visitants durant el mes de juliol i s'aferma com a destinació turística familiar
RedaccióEl registre de visitants de l'Oficina de Turisme d'Onda ha comptabilitzat aquest últim mes un total de 3.396 persones, una xifra que quadruplica els resultats respecte el mateix període de l'any anterior, tenint en compte la pandèmia. Un 15% dels visitants són estrangers mentre que la resta provenen del territori nacional. Aquestes xifres ratifiquen les estadística creixent de turistes, ja que l'Oficina de Turisme ha atés a més de 18.000 persones en el que portem d'any.
Els turistes han pogut gaudir dels diversos atractius culturals i patrimonials de la ciutat, com el castell de les 300 Torres, el Museu del Taulell, el Centre Interpretatiu del Molí de la Reixa, la Cova de l’Algepsar l'embassament navegable del Sichar, a més de gaudir de les moltes activitats que ha organitzat l'Ajuntament com les visites teatralitzades, els tallers d'arqueologia en família, la iniciativa Onda sota les estreles, el festival de circ o de marionetes. En aquest sentit, destaca la creixent arribada de famílies amb xiquets que acudeixen a la ciutat medieval atretes per les múltiples activitats infantils que s'organitzen així com serveis i innovadors jocs com el parc aquàtic.
Com és habitual, el govern municipal ha activat una intensa campanya de promoció turística durant l'època estival a nivell autonòmic amb l'objectiu d'atraure visitants i, així, sumar ingressos i oportunitats als comerços i establiments hostalers locals. Durant el mes d'agost continuarà la intensa programació ‘Un estiu al castell’ que es pot consultar, juntament amb tota l'oferta comercial, d'oci i gastronòmica, en www.ondaturismo.es.
La regidora de l'àrea de Promoció Econòmica, María Baila, ha recalcat que “aquestes bones dades demostren que el treball de dinamització i promoció turística està donant els seus fruits i generant noves oportunitats a la ciutat”.



Montán celebrarà l'11 de juliol la XV Fira de l'Oli amb degustacions, showcooking i el protagonisme de la varietat única Temprana

La flota pesquera de Castelló ajuda a confirmar la presència estable de sis espècies de cetacis a la Comunitat Valenciana

L’aeroport de Castelló impulsarà l’arribada de 2.700 turistes eslovacs este estiu amb una nova operativa xàrter

Castelló estrena el nou servei del TRAM per a arribar a la platja sense transbordaments este estiu




