
Benicarló impulsa «Combina i mou-te» per la mobilitat sostenible
Redacció


Aquesta setmana Benicarló celebra la mobilitat sostenible amb «Combina i mou-te», una iniciativa que culminarà el dissabte 24 de setembre a la plaça Constitució amb tallers de conscienciació i un recorregut ciclista apte per a totes les edats. La Setmana de la Mobilitat Sostenible se celebra internacionalment amb l’objectiu de promoure alternatives als vehicles a motor que siguen més respectuoses amb el medi ambient.
Les activitats comencen a les 10.30 hores amb el Circuit de seguretat viària, que també inclourà una gimcana i un taller de manualitats. A més, també tindrà lloc un curset de primers auxilis, que impartirà Creu Roja, per saber què fer en cas de caiguda de bici o patinet. De les 12.15 a les 12.45 està planificat el passeig en bicicleta, una activitat pensada per a membres de la família de totes les edats que recorrerà els carrers del Marqués de Benicarló, del Crist de la Mar, Rei En Jaume, Olivella, Mare de Déu del Carme i Ferreres Bretó per a tornar, finalment, a la plaça de la Constitució, on es donarà per acabat l’acte «Combina i mou-te».
La iniciativa pretén sensibilitzar les famílies sobre la importància de desplaçar-se de forma sostenible, però també ensenyar els més menuts com funciona l’espai públic i com s’ha de circular per ell.
Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 11
La reducció de l’impacte mediambiental negatiu a les ciutats és una de les metes dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible, també coneguts com a Agenda 2030, una iniciativa provinent de les Nacions Unides dissenyada per a progressar envers un futur més sostenible.


La platja del Serradal mantindrà fins a final d’any les activitats de benestar després de l’èxit de l’estiu

Morella tanca una Fira 2026 multitudinària amb més de 100 expositors i una forta reivindicació del sector primari

La Universitat Popular de Benicarló amplia l’oferta a 48 grups i avançarà l’inici del curs al 28 de setembre

LA UNIÓ alerta que els arrossers valencians cobren un 35% per davall dels costos de producció


