
AVA-ASAJA critica la nova normativa de nutrició sostenible per incrementar la burocràcia al camp
La norma, pactada entre el Ministeri i UPA i Unió de Unions, desatén les reivindicacions dels agricultors i ramaders.
El personal investigador rebrà una ajuda de fins a 55.000 euros a l'any
26/09/2022
Redacció
El Ple del Consell ha aprovat el decret pel qual es concedeixen 2 milions d'euros al finançament de la carrera investigadora i els estudis superiors de 121 persones afectades pel conflicte d'Ucraïna en les universitats públiques valencianes, centres d'investigació de la Comunitat Valenciana i centres superiors d'ensenyaments artístics de titularitat de la Generalitat.
En concret, es beneficiaran d'aquesta mesura urgent 37 investigadores i investigadors predoctorals, postdoctorals i sèniors amb unes ajudes que van des de de els 22.000 als 55.000 euros a l'any i que permetran que puguen continuar desenvolupant la seua carrera científica en la Universitat d'Alacant (UA), en la Universitat Miguel Hernández d'Elx (*UMH), a la Universitat Politècnica de València (UPV), a la Universitat de València (UV), en la Universitat Catòlica de València (*UCV), en el Centre d'Investigació Príncep Felip i en la Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana.
A més, el Consell finança amb 6.000 euros els costos de matrícula, allotjament i/o manutenció de 84 estudiants d'educació superior que continuaran els seus estudis a la Universitat Jaume I (UJI), Universitat de València, Universitat Politècnica de València, Universitat d'Alacant i Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València.
El Consell concedeix aquestes subvencions a càrrec del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (Feder) de manera directa, emparant-se en raons d'interés social davant l'emergència humanitària creada per la invasió del territori ucraïnés que ha obligat milions de persones a abandonar el país.

La norma, pactada entre el Ministeri i UPA i Unió de Unions, desatén les reivindicacions dels agricultors i ramaders.

El llibre se centra en la capacitat natural del cos per entendre's i utilitzar-se de manera efectiva, trencant la desconnexió cos-ment de la vida moderna.

L'esdeveniment se celebrarà el dijous 30 d'octubre en el Moll de Costa del Grau de Castelló

Mal inici del tercer període decisiu abans de caure per un marcador final de 108-86.

El CRU[E] s'integra per primera vegada en les assignatures de les universitats de València, Alacant i Barcelona.

L'aplicació utilitza models de llenguatge avançats per organitzar, redactar i donar veu a biografies i autobiografies personals.