
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
La Regidoria d'Habitatge millorarà en tres mesos les seues condicions d'habitabilitat amb una inversió de 48.000 euros
26/09/2022La Regidoria d'Habitatge de l'Ajuntament de Castelló inicia les obres de reforma interior en cinc habitatges municipals, amb una inversió de 48.000 euros. Es tracta d'una actuació que es desenvolupa en pisos en els quals s'ha trobat més necessitat de millora. Aquesta iniciativa se suma a les 99 actuacions de millora que ha desenvolupat l'Oficina d'Habitatge des de 2019.
“En aquest mandat tenim el repte de millorar les condicions dels 234 habitatges del parc municipal. Hem realitzat 99 millores en tres anys i ara intervenim a l'interior de cinc”, ha destacat la regidora d'Habitatge, María Jesús Garrido.
El pla d'obra té un termini d'execució de tres mesos i se centrarà en banys, cuines, fusteria i el subministrament elèctric. Aquesta proposta s'emmarca després del procés d'inspecció que han efectuat els tècnics de l'Oficina Municipal d'Habitatge.
La regidora d'Habitatge ha ressaltat l'esforç realitzat en aquest mandat per a reforçar la regularització dels habitatges municipals i ampliar el parc públic per a lloguer assequible. Ha subratllat que el procés d'inspecció ha comportat la visita de 140 visites.
Així mateix, la regidora ha recordat que en les pròximes setmanes s'adjudicarà el nou servei de gestió integral del parc municipal, una assistència que potenciarà l'atenció de les mateixes i promourà itineraris sociolaborals entre els residents.
D'altra banda, la Regidoria d'Habitatge ha adquirit 7 habitatges públics amb un cost de 690.000 euros, les primeres des de 1984. 600.000 euros, a més, han sigut finançats per la Generalitat Valenciana.
La regidora ha afegit que les polítiques d'habitatges s'han vist reforçades gràcies a la col·laboració amb la Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, que ha comportat la inclusió de Castelló en la xarxa d'oficines de la Xarxa Xaloc.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La mostra, organitzada per l'ATC, arriba per primera vegada a l'Emblemàtic Edifici Moruno fins al 24 d'octubre.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.