
Castelló reforça la millora dels habitatges municipals i inicia en cinc les obres de reforma interior
Redacció


La Regidoria d'Habitatge de l'Ajuntament de Castelló inicia les obres de reforma interior en cinc habitatges municipals, amb una inversió de 48.000 euros. Es tracta d'una actuació que es desenvolupa en pisos en els quals s'ha trobat més necessitat de millora. Aquesta iniciativa se suma a les 99 actuacions de millora que ha desenvolupat l'Oficina d'Habitatge des de 2019.
“En aquest mandat tenim el repte de millorar les condicions dels 234 habitatges del parc municipal. Hem realitzat 99 millores en tres anys i ara intervenim a l'interior de cinc”, ha destacat la regidora d'Habitatge, María Jesús Garrido.
El pla d'obra té un termini d'execució de tres mesos i se centrarà en banys, cuines, fusteria i el subministrament elèctric. Aquesta proposta s'emmarca després del procés d'inspecció que han efectuat els tècnics de l'Oficina Municipal d'Habitatge.
La regidora d'Habitatge ha ressaltat l'esforç realitzat en aquest mandat per a reforçar la regularització dels habitatges municipals i ampliar el parc públic per a lloguer assequible. Ha subratllat que el procés d'inspecció ha comportat la visita de 140 visites.
Així mateix, la regidora ha recordat que en les pròximes setmanes s'adjudicarà el nou servei de gestió integral del parc municipal, una assistència que potenciarà l'atenció de les mateixes i promourà itineraris sociolaborals entre els residents.
D'altra banda, la Regidoria d'Habitatge ha adquirit 7 habitatges públics amb un cost de 690.000 euros, les primeres des de 1984. 600.000 euros, a més, han sigut finançats per la Generalitat Valenciana.
La regidora ha afegit que les polítiques d'habitatges s'han vist reforçades gràcies a la col·laboració amb la Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, que ha comportat la inclusió de Castelló en la xarxa d'oficines de la Xarxa Xaloc.


El PP de Navaixes critica el rebuig al seu pla de neteja d'embornals i reivindica la labor de la brigada municipal

Nicolás Redondo defensa a Nules la necessitat d'enfortir les institucions democràtiques i recuperar la cultura del consens

Castelló incorporarà representants veïnals dels districtes en l'elaboració del primer Pla Municipal de Salut Mental

Tresor Antic arriba a Castelló amb més de 200 vehicles clàssics i un centenar de parades d'antiguitats



