
La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener
La iniciativa realitza la recollida d'un quilo de residus de microplàstics
27/09/2022
Redacció
Més de 40 persones han participat en la jornada de voluntariat ambiental organitzada per la Regidoria de Transició Ecològica aquest cap de setmana a la platja del Serradal el marc del Dia Marítim Mundial. La iniciativa s'ha desenvolupat dins de la campanya Celebrem amb la Natura i ha promogut la recollida d'un quilo de residus i la solta a la mar d'una tortuga.
El regidor de Transició Ecològica, Fernando Navarro, ha destacat la recepció de la iniciativa i ha subratllat que el seu objectiu ha sigut el de “conscienciar sobre la importància de cuidar el nostre litoral per a fer front al canvi climàtic, així com conéixer la rica biodiversitat de la microreserva de flora de la platja del Serradal”.
L'activitat també ha comptat amb un estudi de la platja i la restauració ecològica que s'impulsa en el cordó dunar de la microreserva del Serradal.
Celebrem amb la Natura ha programat la pròxima iniciativa el 8 d'octubre en el Molí la Font un taller de caixes niu amb motiu del Dia Mundial de les Aus. Les persones interessades es poden inscriure en [email protected]
Transició Ecològica impulsa, amb l'assistència de Itinerantur, Celebrem amb la Natura per a donar a conéixer entre la ciutadania les zones verdes i paratges del terme municipal aprofitant la celebració de dies internacionals vinculats al medi ambient. Contempla rutes, tallers, jornades de neteja o jocs.

La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

El consistori destina 900 euros en premis per a incentivar el comerç local

Benjamín Garcés, fundador i CEO, exposa els avanços i reptes de les dues empreses tecnològiques

Els Ajuntaments podran presentar projectes fins al 15 de desembre de 2025

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa