
La Fira de la Joventut de Benicarló arriba amb activitats, música i els tradicionals ‘autos locos’
L’esdeveniment, organitzat per la Regidoria de Joventut amb la col·laboració de la Coordinadora de Penyes
Concretament, es tracta de la col·locació d'una tanca en la zona d'infantil, per a les aules dels xiquets i xiquetes de dos anys
04/10/2022La Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Peníscola ha emprés noves millores en el Centre d'Educació Infantil i Primària de la població, el CEIP Jaime Sanz, per a la seguretat de les aules dels més xicotets del centre.
Així, avui mateix s'està instal·lant una tanca de 13 metres lineals, amb la qual es pretén delimitar l'espai exterior de les aules destinades als i les alumnes de 2 anys.
La inversió municipal és d'uns 8000€ i avui s'ha desplaçat l'alcalde, Andrés Martínez, juntament amb el regidor de l'àrea d'Educació, Ramón Simó, per a comprovar, amb les integrants de l'equip directiu, l'estat d'execució dels treballs.
Aquesta inversió se suma a les tasques de millora i manteniment del centre que s'han dut a terme durant l'estiu per part de la Brigada Municipal d'Obres i Serveis.
L’esdeveniment, organitzat per la Regidoria de Joventut amb la col·laboració de la Coordinadora de Penyes
Professionals de 10 països participaran en xarrades i showcases entre el 15 i el 18 d’octubre.
La Regidoria de Turisme organitza una jornada per analitzar el potencial del turisme sènior i els reptes del turisme en entorns rurals de la província.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.
Les mesures seran ratificades en el ple extraordinari dedicat a les Ordenances Fiscals del divendres 17 d’octubre.