
Troben el cadàver d’un home major en una zona pròxima a l’Hospital la Plana de Vila-real
Un gos de la Unitat Canina de Rescat localitza el cos sense vida durant una pràctica d’entrenament
L'acte serà una cerimònia civil presidida pel Rei i amb la presència de representants europeus
17/06/2020 RedaccióEl president del Govern, Pedro Sánchez, ja ha fixat la data en la qual es realitzarà l'homenatge a les víctimes de la pandèmia ocasionada per covid-19 a Espanya. Aquest es realitzarà el pròxim 16 de juliol a Madrid, on a més d'homenatjar les víctimes mortals, es reconeixerà la labor realitzada pels serveis públics durant la crisi sanitària.
Així ho ha confirmat aquest dimecres Sánchez durant la sessió de control a l'Executiu que s'ha dut a terme en el Congrés dels Diputats.
A més, el president del Govern ha confirmat que serà una cerimònia civil presidida pel Rei Felip VI i en la qual seran presents diferents representants europeus com el president del Consell Europeu, Charles Michel, la presidenta de la Comissió Europea, Ursula Von der Leyen, o el director general de l'Organització Mundial de la Salut (OMS), Tedros Adhanom Ghebreyesus.
Tal com va anunciar fa diverses setmanes Sánchez, l'acte en memòria de les víctimes es realitzarà en el moment en el qual es complisca un mes des que Espanya es trobe en la 'nova normalitat'.
Un gos de la Unitat Canina de Rescat localitza el cos sense vida durant una pràctica d’entrenament
Un camió bolcat i en flames provoca llargues retencions i desviaments cap a la N-340
El club castellonenc presenta nous reptes per a consolidar el projecte de bàsquet femení
La Policia investiga si el dispar es va efectuar des d’un habitatge pròxim a la platja del Pinar
El foc, iniciat el divendres pel matí, ha afectat grans quantitats de residus tèxtils i ha requerit una ampliació del dispositiu d'emergència
La ciutat reforça els vincles culturals amb la comunitat xinesa en una jornada plena de tradició, convivència i espectacle