
L'Alcora tornarà al segle XIII amb la celebració d'Al-qüra Medieval (10, 11 i 12 de febrer).
Es tracta de l'edició de 2022, que va haver d'ajornar-se a causa del mal oratge.
L'Autoritat Portuària de Castelló organitza per al dissabte 22 d'octubre unes jornades de portes obertes per a obrir el port a la ciutadania i donar a conèixer la importància d'aquesta infraestructura en la generació d'ocupació i riquesa en el seu entorn, les mesures de protecció mediambiental per a ser un port verd i sostenible i les actuacions per a una efectiva integració port-ciutat.
Les persones interessades podran conèixer PortCastelló en un recorregut per autobús i també per vaixell. Les sortides dels autobusos s'iniciaran a les 9.00 del matí des de Capitania Marítima, i es prolongaran fins a les 15.00 hores.
Les visites amb vaixell començaran a les 10.00 del matí en el vaixell El Clavel, en el moll de Costa, i es prolongaran fins a les 18.00 hores. No és necessària cap inscripció prèvia per a accedir a cap dels dos mitjans de transport, encara que tindran prioritat per a pujar a l'embarcació aquelles persones que prèviament hagin fet el recorregut en bus.
L'Autoritat Portuària de Castelló anirà actualitzant la informació relacionada amb aquest esdeveniment en les seves xarxes socials i pàgina web.
La ciutadania té aquest dissabte l'oportunitat de conèixer el port comercial de la província de Castelló, i de gaudir a més d'una jornada lúdica amb nombroses activitats relacionades amb Al Port.
Precisament el dissabte 22 d'octubre serà un dels dies grans del cicle d'Al Port. La jornada comença a les 11 hores amb la xerrada del periodista Vicente Vallés a la Sala Varadero, on presentarà la seva última novel·la, Operación Kazán, comptant aspectes poc coneguts de la seva vida en una entrevista íntima i finalitzarà amb una signatura de llibres.
Sara Bellés acabarà el seu mural a les 12 hores en les casetes marineres situades enfront del Club Nàutic de Castelló, i a la mateixa hora, en la plaça Sète començaran els concerts.
Es recomana accedir al Grau de Castelló en transport públic donada la gran concentració de públic que es preveu per a aquest dissabte.
Es tracta de l'edició de 2022, que va haver d'ajornar-se a causa del mal oratge.
Peñíscola From Stage prepara la seua quarta edició en la qual ja es poden conéixer els primers artistes confirmats que es donaran cita en la localitat castellonenca del 23 de juny al 2 de juliol.
Aquest nou servei està enfocat tant als investigadors com a la ciutadania interessada
Parlem amb la Madrina, Laura Tomás, la seua Madrina Infantil, Luna Robles i el seu President Alejandro Miranda
Parlem amb la Madrina, Alba Bollado, la seua Madrina Infantil, Aileen Fernández, el seu President Fernando Sos
Parlem amb la Madrina de la Gaita 11, Berta Mundo, la seua Madrina Infantil, Lledó Nebot, la seua Presidenta Lidón Andrés i el seu President Infantil Pau Calero
Continua la XXXII LLIGA CAIXABANK D'ESCALA I CORDA i hui s'enfronten l'equip d'Almussafes contra l'equip de Pedreguer
Aquesta decisió reforça els serveis públics i l'ajuda a les persones i redueix el deute
Aquest tindrà lloc el dimecres 22 de març amb representants de les diputacions de Burgos, Soria, Guadalajara, Saragossa, Terol, Castelló, València i Alacant
Coneixem com se sent l'artista gaiatera i representants d'aquesta Gaiata 6 després de rebre aquest guardó
3500 persones s'han reunit en aquesta XXXII edició