
La zona lúdica del Port de Castelló ha estat l'epicentre d'un cap de setmana de fantasia, tallers i superherois, impulsat per l'Ajuntament i PortCastelló.
La convocatòria, inclosa en els actes del bicentenari, preveu la concessió d'un primer premi de 1.000 euros i altres dos de 600 euros i 300 euros respectivament. A més, hi haurà nou accèssits i dos guardons especials per a alumnes de Primària i Secundària
18/10/2022
Redacció
La Diputació de Castelló ha activat ja el termini per a optar als premis del concurs de fotografia de medi natural ‘Naturalitza't’, que la institució ha posat en marxa amb motiu de la celebració del seu Bicentenari amb una dotació de 4.000 euros. Després de la seua publicació en el BOP del dissabte 15 d'octubre, s'obri un termini fins al 4 de novembre per a poder participar. Les bases recullen que hi haurà 3 premis i 9 accèssits. A això s'uneixen dues modalitats extraordinàries per a alumnes de Primària i Secundària.
Les fotografies hauran de centrar-se en el medi natural de la província sense que municipis o persones siguen elements rellevants de la imatge. A l'autor o autora de la fotografia guanyadora li correspondrà un premi de 1.000 euros, 600 euros al segon i 300 al tercer. Cadascun dels accèssits tindrà una remuneració de 200 euros i 150 euros els guanyadors de les convocatòries per a l'alumnat de Primària i Secundària.
Podran participar amb una única imatge persones físiques nacionals o estrangeres. Els originals podran presentar-se de manera telemàtica a través de la seu electrònica, en el registre general de la Diputació o en les oficines d'assessorament a municipis dependents de la pròpia institució provincial.
Segons ha explicat la diputada de l'àrea, María Jiménez, l'objectiu és «donar visibilitat al medi natural d'una província com la de Castelló, plena de contrastos entre la costa i l'interior, les marjals i els secans, la Plana i les muntanyes, un valor intrínsec que volem posar en valor, difondre-ho i protegir-ho».

La zona lúdica del Port de Castelló ha estat l'epicentre d'un cap de setmana de fantasia, tallers i superherois, impulsat per l'Ajuntament i PortCastelló.

Totes les Afectades, Sis Dones Incloent Tres Menors, Han Rebut l'Alta Hospitalària.

Fins a Sis Jugadors Locals Aconsegueixen Dobles Dígits de Valoració, Liderats per un Ken Issanza Imparable a la Pintura (19 punts).

Mal Inici amb la Lesió d'Aleix Haro, però Excel·lent Nivell Defensiu que Va Deixar els Visitants en Només 13 Punts en el Primer Període.

Més de 1.500 Atletes es Reuneixen al Parc Guitarrista Manuel Babiloni en la Cita que Acollí el Campionat Autonòmic de Clubs.

El Secretari Autonòmic d'Habitatge i els Alcaldes Signen l'Escriptura per a Impulsar la Promoció d'Habitatge de Protecció Pública.