
L'ajuntament d'Almenara realitza tallers per a sensibilitzar i previndre la violència de gènere en el CEIP JUAN CARLOS I
Redacció


L'Ajuntament d'Almenara, a través del departament d'Igualtat, està realitzant en el CEIP Juan Carlos I de la localitat una sèrie de tallers dirigits a les i els alumnes del centre amb la finalitat d'introduir i treballar la sensibilització i prevenció de la violència de gènere a través de jocs i dinàmiques participatives de l'alumnat.
Els tallers estan impartits per l'Equip de Sensibilització i Prevenció de la Violència de Gènere i Promoció de la Igualtat del Centre Dona Rural de Segorbe i s'emmarquen en la programació del “25-N Dia Internacional per a l'eliminació de la Violència de Gènere” que organitza l'Ajuntament d'Almenara.
Els tallers s'han dirigit a diferents franges d'edat, adaptant les temàtiques. Així s'han tractat temes com: “De qui és el carrer?”, “Videojocs i igualtat”, “Els joguets tenen gènere?” i “La corresponsabilitat en el regne existeix?”.


Tant des de la regidoria d'Igualtat de l'Ajuntament d'Almenara, així com des del CEIP Juan Carlos I de manera conjunta i dins de l'àmbit de la coeducació s'aposta de manera constant per la realització d'aquests tallers en els centres educatius perquè és fonamental introduir des dels primers anys d'edat les temàtiques associades a la desigualtat de gènere, per a poder eliminar d'aquesta manera els estereotips molt arrelats que comencen en la infància i perduren en les posteriors etapes del desenvolupament de les persones.


Castelló podrà incorporar habitatges protegits al parc públic mitjançant els drets de tanteig i retracte

Castelló destina més de 50.000 euros a ajuda humanitària per als afectats pels terratrémols de Veneçuela

Qui són els deu reconeguts de Castelló en l’acte del 775 aniversari i per què reben la distinció

Nules reforça els seus Jocs Florals amb nous premis dedicats a la investigació, la cultura i la inclusió

El Consell autoritza les obres del nou Hospital General de Castelló amb una inversió de més de 474 milions





