L'Ajuntament de Canet lo Roig adquireix un solar en el nucli urbà per a convertir-lo en un aparcament de cotxes a l'aire lliure

    La parcel·la està situada al costat del Local Polifuncional i a només tres minuts de la plaça Nova

    29/11/2022RedaccióRedacció
    image0

    L'Ajuntament de Canet lo Roig ha adquirit una parcel·la de 3.700 metres quadrats que està situada al costat del Local Polifuncional i a només tres minuts de la plaça Nova, en el centre del nucli urbà de la localitat. “Aquest solar serà totalment condicionat perquè pot ser utilitzat al més prompte possible com a zona d'aparcament de cotxes a l'aire lliure i gratuït”, anuncia l'alcaldessa de la localitat, María Ángeles Pallarés, qui assegura que, més endavant, “serà pavimentat, senyalitzat i il·luminat”.

    D'aquesta manera, Pallarés vol “evitar que s'aparque als carrers més estrets del municipi, la qual cosa provoca greus molèsties per als veïns de la zona que, en algunes ocasions, fins i tot tenen problemes per a accedir als seus domicilis”. Deº fet, Pallarés anuncia que en breu “també es limitarà i regularà l'aparcament en aquests carrers mitjançant la instal·lació de bolardos i altres elements dissuasius”. En aquest sentit, l'alcaldessa recorda que, en els mesos d'estiu, així com en caps de setmana i en dates especials, “rebem a molts visitants i no és 
    fàcil trobar un aparcament disponible”.

    María Ángeles Pallarés afirma que amb aquesta iniciativa s'ha aconseguit un doble objectiu: “D'una banda s'ha incrementat el patrimoni municipal amb un ampli solar en una zona privilegiada del nostre municipi, però a més és un pas més en el nostre treball per a construir un poble més agradable i acollidor”.

    El més vist
    Captura de pantalla 2025-12-17 a las 22.49.05

    Jacaranda ens desitja Bon Nadal a Ritme de Bolero

    Redacció
    18/12/2025

    L'emblemàtic grup castellonenc estrena en primícia per a TVCS el tema ‘Te deseo muy felices fiestas’, el videoclip del qual ha sigut rodat en el marc incomparable del Real Casino Antic de Castelló.