
L'Ajuntament de Canet lo Roig continuarà buscant suports econòmics externs per a dignificar i renovar el seu nucli urbà
Redacció
L'alcaldessa de Canet lo Roig, María Ángeles Pallarés, assegura que es mantindrà el projecte de “dignificar i renovar tot el nucli urbà de la localitat, independentment que l'última subvenció de la Generalitat Valenciana, destinada a recuperar l'entorn de l'Església i la muralla és clarament insuficient”. En aquest sentit, Pallarés ressalta que dels 490.000 euros sol·licitats, “només se'ns ha concedit una ajuda de150.000 euros, quantitat a la qual, a més, cal descomptar l'IVA, la qual cosa ens servirà per a actuar, únicament, en algun carrer i poc més”.
“Esperàvem molt més de la Generalitat Valenciana, però en qualsevol cas, benvinguda siga tota ajuda”, assegura l'alcaldessa, que explica que “l'equip de Govern de Canet lo Roig, secundat pel nostre personal tècnic, continuarà treballant per a aconseguir els suports oficials que ens permeten mantindre un patrimoni que durant moltes dècades ha estat completament oblidat”. En aquest sentit recorda que la capacitat econòmica de l'Ajuntament de Canet lo Roig “no permet escometre aquest ambiciós i necessari projecte en solitari i totes les administracions han d'involucrar-se perquè és beneficiós no sols per al nostre poble, sinó també a provincial”.
El projecte que ha posat en marxa l'Ajuntament de Canet lo Roig es divideix en diverses fases, entre les quals s'inclouen les remodelacions de lesplaces Nova i Espanya, així com la unió d'ambdues. També la creació de zones d'aparcament per a protegir els carrers més antics i estretes del municipi. “En definitiva, un treball destinat a posar en valor el nostre barri antic en particular, i de tot el poble en general, i que ens permetrà continuar aprofundint en la consolidació de Canet lo Roig com a destinació turística”.


AFANIAS rep 10.000 euros recaptats en la VII edició del Vermut Solidari celebrat a Castelló

Castelló celebrarà el seu primer desfile de moda inclusiva amb la participació d'entitats socials i deu comerços locals

La Diputació invertirà 4,4 milions d'euros per instal·lar 451 càmeres de control de trànsit en 115 municipis de Castelló

La campanya d'anellament de les Columbretes registra 2.117 captures i suma 32 anys de seguiment científic de les aus migratòries



