Castello 24. El digital de Castelló Castello 24. El digital de Castelló

Benicàssim comença a distribuir el dilluns les primeres ubicacions per al Dia de les Paelles

Marqués: “estem treballant perquè tot estiga a punt i la ciutat brille amb llum pròpia en aquesta cita de gastronomia i germanor on ens convertim en capital de la província”

General 09 de enero de 2023 Redacció Redacció
reparto-numeros-paellas-benicassim

Dilluns , 9 de gener a partir de les huit del matí, comença el repartiment oficial d'ubicacions per al Dia de les Paelles de 2023. Per a la distribució s'han habilitat quatre espais municipals: Casal Jove, la seu de l'Associació de jubilats i pensionistes La Garrofera, el Espai de la Música Mestre Vila i el Centre de Formació Josep Barberà i Ceprià.

L'esperada cita social serà el pròxim 20 de gener i transcorrerà pel carrer Sant Tomàs, Avda Castelló, Bayer, Secretari Chornet, Dolores, La Pau, Estatut, Josep Barberà, Guitarrista Tárrega, Cristòfor Colom, Santa Águeda, Correus, Trinquet, La Mar, Sequiota, Mestre Cubells, Desert, García Sangüesa, Quatre Camins i Bad Salzdefurth, repartint-se en total 2.000 números.

Les següents jornades per a sol·licitar ubicació per a la paella es duran a terme de dimarts a dijous de 9,00 a 14,00 hores a l'Ajuntament de Benicàssim. L'alcaldessa de Benicàssim, Susana Marqués, ha comentat sobre el Dia de les Paelles que, “estem treballant perquè tot estiga a punt per a les festes patronals en Honor a Sant Antoni i Santa Àgueda; i especialment perquè Benicàssim brille amb llum pròpia el Dia de les Paelles en el qual la ciutat es converteix en capital social de la província de Castelló ion s'esperen més de 25.000 persones en aquesta jornada de tradició, gastronomia i germanor”.

Cap recordeu que les festes de gener a Benicàssim comencen el pròxim cap de setmana. El dissabte 14 de gener a les 18 hores, es durà a terme el tradicional trasllat de l'estendard de sant Antoni Abat des de la Iglesias fins a la plaça. Constitució on hi haurà ball de la “Agrupació Folklòrica el Cremaller''. Sobre les 19 hores, la Unió Musical de Santa Cecilia de Benicàssim i s'unirà a l'homenatge amb un concert extraordinari en el Teatre Municipal Francisco Tàrrega. La nit del dissabte, començarà amb el primer espectacle del Cicle Bon Humor en el mateix teatre a partir de les 21,45 hores i posteriorment actuacions en el Parador de Festes.

El diumenge 15 de gener, començarà el dia amb el VI Concurs de SurfCasting, organitzat pel CPE Els Canons de Benicàssim a partir de les 07,30 del matí. Ja a la vesprada, sobre les 17 hores s'inaugurarà l'exposició “Deus del Foc Benicàssim” a la sala Escena i la jornada del diumenge finalitzarà amb l'actuació especial de L'́Agrupació Folklòricael Cremaller en el teatre Municipal Francisco Tàrrega a partir de les 18 hores.

Te puede interesar

Lo más visto

Newsletter