
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
Els fets encara s'estan investigant, però tot indica que ha sigut fruit d'una baralla al barri Carbonaire
14/02/2023Una dona de 27 anys embarassa de 36 setmanes mor a l'Hospital Clínic de València després de ser ingressada a causa d'un tret al cap que va tindre lloc la nit del 13 de febrer en la localitat de la Vall d'Uixo.
A la arribada a l'Hospital Clínic de València se li va practicar una cesària d'urgència, podent salvar la vida del seu bebé, però res s'ha pogut fer per ella a causa del tret al cap, el quial li va produir mort cerebral.
Els fets encara s'estan investigant, però tot indica que ha sigut fruit d'una baralla en ple carrer, al barri Carbonaire de la Vall d'Uixo.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La Diputació de Castelló Convocat la IV Edició del Concurs Fotogràfic 'Naturalitza't' per a Valorar el Nostre Medi Natural
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”