Castello 24. El digital de Castelló Castello 24. El digital de Castelló

Orpesa es prepara per a celebrar el Carnestoltes

El municipi d'Orpesa es prepara per a acollir una de les cites més acolorides i divertides del calendari. El Carnestoltes torna a la localitat amb una àmplia programació per als dies 24 i 25 de febrer.

General 13 de febrero de 2023 Redacció Redacció
Carnaval 2023

L'acte central tindrà lloc el pròxim 25 de febrer amb la desfilada de disfresses al ritme de la batucada. Els participants es concentraran poc abans de les 18.30 hores en la plaça Major per a mostrar al públic les seues creatives indumentàries en una desfilada conjunta en el qual participaran tant els xiquets i xiquetes com els adults, al costat de les associacions locals.

Les disfresses més treballades i originals podran guanyar un premi en diferents modalitats: grupal, parella i individual. Un concurs que compta amb la col·laboració de l'Associació de joves Orpesa. La nit continuarà amb una sessió de tardeo a càrrec de Generació Z i Dj Jfrandeejay; i els més trasnochadores podran culminar la festa amb la discomóvil La zona en el recinte multiusos, a les 00.30 hores.

El dia d'abans, els protagonistes seran els més xicotets, els alumnes i alumnes dels col·legis Degà Martí i La Mediterránia prendran els carrers des de primera hora del matí en una desfilada en el qual no faltaran la creativitat i la il·lusió. A la vesprada, l'activitat es traslladarà a la plaça Major amb una discomóvil infantil a a partir de les 18.00h.

Jennifer Casañ, edil de joventut, anima a tots els veïns a sumar-se a aquestes celebracions “que isquen, s'animen a participar i gaudisquen de la festa que hem programat”. Finalment l'edil ha volgut agrair la implicació de la Associació de joves Orpesa “pel seu treball a organitzar i col·laborar amb aquests festejos al llarg de tot el cap de setmana”conclou.

Te puede interesar

Lo más visto

Newsletter