
La Banda Municipal de Castelló celebra el 60é aniversari d'AFANIAS amb el concert benèfic “Aromes de la Plana”
La cita tindrà lloc el 31 d'octubre a l'Auditori i Palau de Congressos, amb una nova obra de Ximo Fabregat.
El SanSan Festival arribarà a la ciutat del 6 al 8 d'abril, amb un cartell encapçalat pel cantant benicarlando Guitarricadelafuente, així com altres artistes reconeguts com Phoenix, Leiva, Love of Lesbian, Milky Chance, Lori Meyers, Viva Suècia, Zahara i molts més
16/02/2023L'Ajuntament de Benicàssim està treballant actualment en les tasques de posada a punt del Recinte de Festivals per a donar acolliment al primer festival de la temporada. Una de les accions en curs és la instal·lació d'un nou clos per reforçar el control i la seguretat del perímetre de les instal·lacions.
L'alcaldessa de Benicàssim, Susana Marqués, ha destacat la importància d'aquestes millores i ha expressat el desig que el Recinte de Festivals es consolide com un espai de referència per a la música en directe, així com un lloc d'innovació i transformació tecnològica que estiga integrat a la ciutat i siga sostenible mediambientalment.
A més de les tasques de millora del clos, s'està realitzant un estudi acústic amb un mapa de soroll per a prendre les mesures necessàries, com la instal·lació de pantalles vegetals i la reorientació dels escenaris, amb l'objectiu de mitigar els nivells sonors i garantir el benestar dels veïns.
D'altra banda, en el marc d'aquestes actuacions, s'està treballant en la millora de l'accessibilitat i la seguretat de la zona sud del recinte, evitant l'accés de persones o fauna a la N-340 i implantant una porta d'emergència per a una millor evacuació en casos de necessitat.
Aquestes intervencions suposen una inversió inicial de 246.000 euros, i es preveu que siguen només el primer pas cap a la transformació integral del recinte en un espai modern, funcional i adaptat a les necessitats dels esdeveniments culturals i musicals que acollirà.
El SanSan Festival, amb un cartell impressionant que inclou artistes nacionals i internacionals com Guitarricadelafuente, Phoenix, Leiva, Love of Lesbian, Milky Chance, Lori Meyers, Viva Suècia, Zahara i molts altres, serà el primer gran esdeveniment que tinga lloc en aquest recinte renovat els dies 6, 7 i 8 d'abril. Seran tres jornades plenes de música i diversió en un dels millors escenaris, la ciutat de Benicàssim.
La cita tindrà lloc el 31 d'octubre a l'Auditori i Palau de Congressos, amb una nova obra de Ximo Fabregat.
La iniciativa té com a objectiu promoure el benestar emocional i psicològic de la ciutadania de Castelló.
La iniciativa, que es prolongarà fins a l'1 de novembre, busca dinamitzar el comerç local als barris de la ciutat.
Una agenda completa de tres dies per a conéixer la cuina i l'entorn de la ciutat
El govern municipal reforçarà les línies d'autobús i ampliarà els horaris de les biblioteques.
El regidor d'Urbanisme destaca el potencial de la plataforma industrial per a la indústria i l'economia de la ciutat.