
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Parlem amb la Madrina, Yaiza Ballester, la seua Madrina Infantil, Lledó Montes
06/03/2023Ells ens conten que és el que més destacarà en el monument d'enguany, ens ofereixen pistes sobre el que estan preparant des de la Gaiata per a aquesta Magdalena 2023 i també coneixem més a fons cadascun d'ells, sobre qui els ha ajudat a fer o triar els seus vestits, quant temps porten en la Gaiata, quin és l'acte en el qual més il·lusió els fa participar i com s'han endinsat en el món de la festa castellonenca.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025